Známe vítěze ceny TOP odpovědná firma 2011

top2011_1.jpg Cenu za zodpovědný přístup a inovace letos mohly firmy získat v devíti kategoriích.  

Vítězem ceny za společensky odpovědný přístup k podnikání se mezi velkými firmami stal Plzeňský Prazdroj. Firmu porota ocenila mimo jiné za ekologické inovace a přínos místní ekonomice. Na druhém místě skončila technologická společnost IBM ČR, třetí byl telefonní operátor Vodafone ČR.

Na prvním místě v kategorii Malá firma se umístil čtyřhvězdičkový Hotel Adria Praha, který se nachází na Václavském náměstí. Druhá skončila společnost LMC, která provozuje pracovní portály Jobs.cz a Práce.cz a pravidelně sleduje dění na českém trhu práce. Třetí místo obsadila firma Inreko, která provozuje eko internetový obchod Zelená domácnost.com.

Pracovištěm budoucnosti se stala Česká spořitelna za program Diversitas, který se snaží zajistit rovné příležitosti pro ženy i muže, kteří v bance pracují. Druhé místo obsadila skupina OKD s projektem Bezpečnost na prvním místě, který ma za cíl zvýšit bezpečnost zaměstnanců OKD a pracovníků dodavatelských firem. Třetí cenu získala Santé Network za vytvoření detašovaných pracovišť linky Santé, v rámci nichž mohou najít uplatnění zdravotně postižené osoby.

První cenu v kategorii Nejangažovanější zaměstnanci 2011 udělila porota společnosti Kooperativa za projekt "Den pro lepší život", v rámci něhož mohou zaměstnanci strávit jeden pracovní den v neziskové organizaci.Druhá skončila Telefónica Czech Republic s projektem Zaměstnanci O2 pomáhají, třetí byl T-Mobile, který získal ocenění za svůj grantový program Fond T-Mobile pro zaměstnance. V rámci toho mohou zaměstnanci zprostředkovat neziskovým organizacím grant - v případě, že se do projektu sami zapojí.

Nejštědřejším firemním dárcem se stala skupina Johnson & Johnson. Ta se zabývá vývojem a prodejem zdravotnického, farmaceutického a spotřebního zboží. Na druhém místě skončila poradenská společnost KPMG Česká republika, třetí byla konzultační firma PDQM.

První cenu za společensky prospěšný projekt letos získalaŠkoda Auto, a to za vybudování sítě záchranných pracovišť. Jako druhá se umístila realitní společnost RPG Real Estate za projekt "Práce s komunitou - cesta k vzájemnému porozumění", třetí skončila poradenská firmaAccenture Central Europe B.V.

V kategorii "odpovědný produkt a udržitelný marketing" porota nejlépe hodnotila obchodní družstvo Konzum za projekt Jsme tu doma. Ten má za cíl podporu místních surovin a výrobků. Druhé místo obsadil výrobce a distributor pitné vody Veolia Voda s projektem Čerstvá kohoutková? Stačí říct!. Třetí bylaTelefónica Czech Republic za službu Hovor pro neslyšící, která umožňuje umožňuje komunikaci osobám s poruchou sluchu.

Inovátorem v životním prostředí se stal Projekt Green Office vynesl první místo společnosti Unilever Česká republika. Na druhém místě skončila skupinaVodafone ČR za kampaň První zelená síť. V rámci té operátor upozorňuje, že 70 procent energie vyrábí z obnovitelných zdrojů. Třetí příčku obsadilaKPMG Česká republika za projekt PET man odchází - TAP woman přichází, jejímž cílem je podpořit přechod z balené vody na kohoutkovou.

Zdroj: Byznys pro společnosti, 2011

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft září rgt
Po Út St Čt So Ne
36   1 2 3 4 5 6
37 7 8 9 10 11 12 13
38 14 15 16 17 18 19 20
39 21 22 23 24 25 26 27
40 28 29 30        
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,