Yeo Valley pokračuje v odvážném marketingu

Yeo_Valley_druhe_video1.jpg Přesně před rokem se na youtube objevilo rapové video vychvalující mléčné biovýrobky značky Yeo Valley. Stalo se okamžitě hitem, proslavilo značku a zvýšilo její obrat.  

Bio-info vás o této inovativní a velmi efektivní kampani několikrát informovalo. O rok později přichází Yeo Valley s druhým dílem.

Před rokem nás venkovší rappeři z Yeo Valley opravdu dojali. Klip se stal nesledovanějším videem na Facebook a YouTube. Poté, co byl uveden na  iTunes, stal se rychle nejstahovanějším hudebním kliepem ve Velké Británii.

O rok později - přivítejte The Churned! Tak se jmenuje pro tuto příležitost vytvořené chlapecká skupina. Vizuálně se fanoušci minulého klipu hned orientují - stejné místo natáčení, stejné oblečení a stejné hezké, mladé tváře. Tentokrát vidíme čtyři urostlé "farmáře", jak se rozplývají nad "životem v harmonii s přírodou". 

Cílem nové kampaně - stejně jako u té předešlé - je dostat biovýrobky Yeo Valley k masám, do hlavního proudu. 

Reklamní videoklip je opět vynikající. Proč:

  • Je zábavný
  • Je skvěle zacílený – byl vysílán během pořadu X Factor, britské obdoby českých Superstar. A navíc je vytvořen tak, aby se líbil divákům X Factor
  • Skvělá produkce, nic není uděláno polovičatě. Chlapecký band má dokonce jméno: ‘The Churned’ (to churn - stloukat máslo)
  • Melodie je chytlavá
  • Písnička je skvěle informativní, aniž by byla nudná
  • It’s cool
  • Po skončení chcete víc...a nemusíte hledat dlouho (facebook).

 

 

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2019 rgt
lft červenec rgt
Po Út St Čt So Ne
27 1 2 3 4 5 6 7
28 8 9 10 11 12 13 14
29 15 16 17 18 19 20 21
30 22 23 24 25 26 27 28
31 29 30 31        
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Miloš: Vzali v úvahu i ekologickou zátěž při výrobě a používání...
Nová studie: ekologické zemědělství chrání klima,
Eliska: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, o které město (pozice manažera...
Společnost Country Life přijme manažera e-shopu,
Daniela: Dobrý deň, som študentkou Vysokej školy ekonomickej v Praze a píšem...
Heřmaňák: první částečně bezobalový farmářský trh v Česku oslavil rok,
patricie: skvělá akce, všem doporučuji několik let ... jen: JE TENTO TÝDEN (ne...
Netradiční filmový festival o jídle Země na talíři již příští týden,
Jana: Dobrý den jsem tu nová, chci se zepta máte někdo zkušenost se značkou...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Šárka: Gratulace Karlovi Kalnému za jeho steaky z anguse...potvrzuji,že jsou...
Známe vítěze soutěže Česká biopotravina roku 2018,
nina: Dobrý den. Thymovar je opravdu skvely+ se chci zeptat na nejakou prevenci...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Martina24: Toto sú zaujímavé postrehy...
Studie: ekologické hospodaření snižuje vliv zemědělství na klimatické změny,