Yeo Valley pokračuje v odvážném marketingu

Yeo_Valley_druhe_video1.jpg Přesně před rokem se na youtube objevilo rapové video vychvalující mléčné biovýrobky značky Yeo Valley. Stalo se okamžitě hitem, proslavilo značku a zvýšilo její obrat.  

Bio-info vás o této inovativní a velmi efektivní kampani několikrát informovalo. O rok později přichází Yeo Valley s druhým dílem.

Před rokem nás venkovší rappeři z Yeo Valley opravdu dojali. Klip se stal nesledovanějším videem na Facebook a YouTube. Poté, co byl uveden na  iTunes, stal se rychle nejstahovanějším hudebním kliepem ve Velké Británii.

O rok později - přivítejte The Churned! Tak se jmenuje pro tuto příležitost vytvořené chlapecká skupina. Vizuálně se fanoušci minulého klipu hned orientují - stejné místo natáčení, stejné oblečení a stejné hezké, mladé tváře. Tentokrát vidíme čtyři urostlé "farmáře", jak se rozplývají nad "životem v harmonii s přírodou". 

Cílem nové kampaně - stejně jako u té předešlé - je dostat biovýrobky Yeo Valley k masám, do hlavního proudu. 

Reklamní videoklip je opět vynikající. Proč:

  • Je zábavný
  • Je skvěle zacílený – byl vysílán během pořadu X Factor, britské obdoby českých Superstar. A navíc je vytvořen tak, aby se líbil divákům X Factor
  • Skvělá produkce, nic není uděláno polovičatě. Chlapecký band má dokonce jméno: ‘The Churned’ (to churn - stloukat máslo)
  • Melodie je chytlavá
  • Písnička je skvěle informativní, aniž by byla nudná
  • It’s cool
  • Po skončení chcete víc...a nemusíte hledat dlouho (facebook).

 

 

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft říjen rgt
Po Út St Čt So Ne
40       1 2 3 4
41 5 6 7 8 9 10 11
42 12 13 14 15 16 17 18
43 19 20 21 22 23 24 25
44 26 27 28 29 30 31  
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,