Whirlpool CR jde cestou bio

Wirpool.jpg Společnost Whirlpool CR se rozhodla podpořit trh s bioprodukty v České republice.  

V ČR plánuje dlouhodobou komunikační a marketingovou strategii, která by měla přispět jak k větší propagaci produktů v biokvalitě, tak například k podpoře ekologického zemědělství i k lepší informovanosti českého zákazníka. „Společnost Whirlpool se již řadu let věnuje problematice životního prostředí, soustředíme se na ekologické aspekty našich spotřebičů, klademe důraz na úsporu energií. Spojení s výrobky v bio kvalitě se tedy přímo nabízí," řekl Ján Živný, marketingový ředitel firmy.

Projektem budoucnosti, který vymyslel tým evropských designérů společnosti, je pak návrh ekologické kuchyně s názvem GreenKitchen, který by mohl spatřit světlo světa už během několika příštích let. „Domníváme se, že když už zákazník investuje peníze do kvalitních bioproduktů, měl by jim pak věnovat také odpovídající péči - v případě biopotravin je to zejména kvalitní skladování či tepelná úprava, v případě bio pracích prostředků pak například pračky s funkcemi, které zajišťují kvalitní a přitom ekologické praní," dodal Ján Živný.

Whirlpool chystá v souvislosti s „bio" řadu krátkodobých i dlouhodobých aktivit. Přitom chce využít široký marketingový mix - PR, cross-marketing, printovou kampaň, eventy. Při komunikaci bio témat plánuje úzkou spolupráci i s některými českými odborníky, například s výživovými poradci, či odborníky z kulinární oblasti. Aktuálně zvažuje také konkrétní nabídku spolupráce na pořadu o zdravém životním stylu a kvalitním způsobu stravování s jednou televizní stanicí.

Společnost Whirlpool se začala angažovat v oblasti ochrany životního prostředí již před 30 lety. V roce 2003 se stala vůbec prvním výrobcem domácích spotřebičů, který se globálně zavázal ke snížení produkce skleníkových plynů a ke snížení emisí CO2 o 3 % do roku 2008. Do roku 2012 chce celkově snížit emise až o 6,6 %.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červenec rgt
Po Út St Čt So Ne
27     1 2 3 4 5
28 6 7 8 9 10 11 12
29 13 14 15 16 17 18 19
30 20 21 22 23 24 25 26
31 27 28 29 30 31    
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,