Výrobci a obchodníci přispěli významnou částkou na program Biopotraviny do škol

nalepka_Koruna_pro_BIO_do_skol_1.jpg V září letošního roku proběhl první ročník kampaně s názvem Koruna na BIO do ŠKOL . Partneři kampaně darovali 1 Kč z každé prodané biopotraviny na rozvoj programu „Biopotraviny do škol“, který realizuje Nadace Partnerství. Celkem partneři akce přispějí na konto Nadace Partnerství částkou 236 849,- Kč.  

Tato částka významnou měrou pomůže školám, které mají zájem, ve výchově dětí k ekologickému zemědělství a zavádění biopotravin do školních jídelen.

Prvního ročníku kampaně se účastnilo devět společností. Hlavním partnerem projektu se stala privátní řada bioproduktů obchodního řetězce Interspar - Natur*pur.  Partnery projektu dále byly  Biopekárny Zemanka, společnost Biopark, Kostelecké uzeniny, bio-nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a společnost Fair Trade Centrum.

P__ed__v__n_____eku_Nadaci_Partnerstvi.jpg

Výkonný ředitel Nadace Partnerství, Miroslav Kundrata, přebírá symbolický šek od spoluorganizátora projektu, Toma Václavíka, ze společnosti Green Marketing

S kampaní se mohli zájemci setkat v široké síti specializovaných prodejen a ve všech hypermarketech Interspar. Kampaň byla komunikována prostřednictvím mediálních partnerů. Akci podpořily odborné tituly Potravinářský zpravodaj a Potravinářská revue z nakladatelství Agral , časopisy Regal, Trend Marketing a Hotel&Spa z vydavatelství Economia, FoodServis z Českého a slovenského odborného nakladatelství, společenské časopisy Děti a my, Rodina a škola nakladatelství Portál, časopis Meduňka a weby Uzlíček.cz, Chytrá žena.cz, Rodina.cz, Nazeleno.cz, Žena.cz, Jidelny.cz a Bio-info.cz.

WEB_docasny_002_1.jpgDůležitou součástí kampaně se stal microsite www.miliondetem.cz, na kterém se návštěvníci mohli dozvědět více informací o akci a jejích partnerech.  Dále se zde zájemci mohli zaregistrovat do tipovací soutěže, která probíhala souběžně s tímto projektem. Celkem se soutěže zúčastnilo 349 tipujících. V rámci projektu proběhly i dvě venkovní akce. V prvním zářijovém víkendu se s akcí mohli seznámit návštěvníci Krajských dožínek na brněnském výstavišti a o týden později lidé, kteří zavítali na pražskou Ladronku. Zde mohli zájemci získat více informací o projektu a ochutnat biopotraviny partnerů.

„Finančních prostředky, které byly v rámci kampaně nashromážděny, mohou školy použít například na zavedení biopotravin do školního bufetu, otevření informačního centra pro veřejnost o biopotravinách, zavádění biopotravin do přípravy školních obědů, vzdělávací semináře, exkurze na ekologické farmy, pořádání „Bio dnů" pro veřejnost nebo na spolupráci s místními biozemědělci", říká Michal Veselý, ředitel rozvoje Nadace Partnerství.

Nadace_partnerstvi_logo.jpgO projektech, které s pomocí grantu budou ještě v letošním a zejména v příštím roce realizovány, se mohou zájemci dozvědět více informací na stránkách Nadace Partnerství (www.nadacepartnerstvi.cz). Průběžně budou informace o realizovaných projektech uveřejněny i na stránkách www.miliondetem.cz.

První ročník kampaně zaznamenal řadu pozitivních ohlasů jak ze strany spotřebitelů, tak ze strany výrobců biopotravin a školních jídelen. To je základní předpoklad toho, aby akce mohla být úspěšně zopakována v příštích letech. Projekt ukázal, že i v dnešní nelehké době, se zvyšuje zájem české populace o biopotraviny a ekologické zemědělství a že projekty, které pomohou ve výchově dětí a mládeže ke zdravému životnímu stylu, ve kterém jsou biopotraviny přirozenou součástí jídelníčku na stole našich dětí, mají šanci na úspěch.

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2019 rgt
lft červenec rgt
Po Út St Čt So Ne
27 1 2 3 4 5 6 7
28 8 9 10 11 12 13 14
29 15 16 17 18 19 20 21
30 22 23 24 25 26 27 28
31 29 30 31        
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Miloš: Vzali v úvahu i ekologickou zátěž při výrobě a používání...
Nová studie: ekologické zemědělství chrání klima,
Eliska: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, o které město (pozice manažera...
Společnost Country Life přijme manažera e-shopu,
Daniela: Dobrý deň, som študentkou Vysokej školy ekonomickej v Praze a píšem...
Heřmaňák: první částečně bezobalový farmářský trh v Česku oslavil rok,
patricie: skvělá akce, všem doporučuji několik let ... jen: JE TENTO TÝDEN (ne...
Netradiční filmový festival o jídle Země na talíři již příští týden,
Jana: Dobrý den jsem tu nová, chci se zepta máte někdo zkušenost se značkou...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Šárka: Gratulace Karlovi Kalnému za jeho steaky z anguse...potvrzuji,že jsou...
Známe vítěze soutěže Česká biopotravina roku 2018,
nina: Dobrý den. Thymovar je opravdu skvely+ se chci zeptat na nejakou prevenci...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Martina24: Toto sú zaujímavé postrehy...
Studie: ekologické hospodaření snižuje vliv zemědělství na klimatické změny,