Výrobci a obchodníci přispěli významnou částkou na program Biopotraviny do škol

nalepka_Koruna_pro_BIO_do_skol_1.jpg V září letošního roku proběhl první ročník kampaně s názvem Koruna na BIO do ŠKOL . Partneři kampaně darovali 1 Kč z každé prodané biopotraviny na rozvoj programu „Biopotraviny do škol“, který realizuje Nadace Partnerství. Celkem partneři akce přispějí na konto Nadace Partnerství částkou 236 849,- Kč.  

Tato částka významnou měrou pomůže školám, které mají zájem, ve výchově dětí k ekologickému zemědělství a zavádění biopotravin do školních jídelen.

Prvního ročníku kampaně se účastnilo devět společností. Hlavním partnerem projektu se stala privátní řada bioproduktů obchodního řetězce Interspar - Natur*pur.  Partnery projektu dále byly  Biopekárny Zemanka, společnost Biopark, Kostelecké uzeniny, bio-nebio, Pro-bio, Country Life, United Bakeries a společnost Fair Trade Centrum.

P__ed__v__n_____eku_Nadaci_Partnerstvi.jpg

Výkonný ředitel Nadace Partnerství, Miroslav Kundrata, přebírá symbolický šek od spoluorganizátora projektu, Toma Václavíka, ze společnosti Green Marketing

S kampaní se mohli zájemci setkat v široké síti specializovaných prodejen a ve všech hypermarketech Interspar. Kampaň byla komunikována prostřednictvím mediálních partnerů. Akci podpořily odborné tituly Potravinářský zpravodaj a Potravinářská revue z nakladatelství Agral , časopisy Regal, Trend Marketing a Hotel&Spa z vydavatelství Economia, FoodServis z Českého a slovenského odborného nakladatelství, společenské časopisy Děti a my, Rodina a škola nakladatelství Portál, časopis Meduňka a weby Uzlíček.cz, Chytrá žena.cz, Rodina.cz, Nazeleno.cz, Žena.cz, Jidelny.cz a Bio-info.cz.

WEB_docasny_002_1.jpgDůležitou součástí kampaně se stal microsite www.miliondetem.cz, na kterém se návštěvníci mohli dozvědět více informací o akci a jejích partnerech.  Dále se zde zájemci mohli zaregistrovat do tipovací soutěže, která probíhala souběžně s tímto projektem. Celkem se soutěže zúčastnilo 349 tipujících. V rámci projektu proběhly i dvě venkovní akce. V prvním zářijovém víkendu se s akcí mohli seznámit návštěvníci Krajských dožínek na brněnském výstavišti a o týden později lidé, kteří zavítali na pražskou Ladronku. Zde mohli zájemci získat více informací o projektu a ochutnat biopotraviny partnerů.

„Finančních prostředky, které byly v rámci kampaně nashromážděny, mohou školy použít například na zavedení biopotravin do školního bufetu, otevření informačního centra pro veřejnost o biopotravinách, zavádění biopotravin do přípravy školních obědů, vzdělávací semináře, exkurze na ekologické farmy, pořádání „Bio dnů" pro veřejnost nebo na spolupráci s místními biozemědělci", říká Michal Veselý, ředitel rozvoje Nadace Partnerství.

Nadace_partnerstvi_logo.jpgO projektech, které s pomocí grantu budou ještě v letošním a zejména v příštím roce realizovány, se mohou zájemci dozvědět více informací na stránkách Nadace Partnerství (www.nadacepartnerstvi.cz). Průběžně budou informace o realizovaných projektech uveřejněny i na stránkách www.miliondetem.cz.

První ročník kampaně zaznamenal řadu pozitivních ohlasů jak ze strany spotřebitelů, tak ze strany výrobců biopotravin a školních jídelen. To je základní předpoklad toho, aby akce mohla být úspěšně zopakována v příštích letech. Projekt ukázal, že i v dnešní nelehké době, se zvyšuje zájem české populace o biopotraviny a ekologické zemědělství a že projekty, které pomohou ve výchově dětí a mládeže ke zdravému životnímu stylu, ve kterém jsou biopotraviny přirozenou součástí jídelníčku na stole našich dětí, mají šanci na úspěch.

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červen rgt
Po Út St Čt So Ne
23 1 2 3 4 5 6 7
24 8 9 10 11 12 13 14
25 15 16 17 18 19 20 21
26 22 23 24 25 26 27 28
27 29 30          
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,