VIVANESS 2017: Inovace a trendy v odvětví přírodní kosmetiky

VIVANESS_2017_Logo110.jpg Od 15. do 18. února 2017 se koná VIVANESS, Mezinárodní odborný veletrh přírodní kosmetiky již po jedenácté souběžně s veletrhem BIOFACH, vůdčím světovým veletrhem biopotravin.   

Odborní nákupčí přírodní kosmetiky z celého světa znají na veletrhu VIVANESS přesně svůj cíl: Při hledání inovací a opravdových tajných tipů je návštěva veletrhu zavede ke stánku novinek, společnému stánku mladých inovativních firem – domova „newcomer" odvětví německé přírodní kosmetiky – a také Breeze, prezentace mladých mezinárodních značek s koncepcí zaměřenou do budoucnosti. Minule se ve stánku novinek objevilo 180 beauty inovací.  U německých začínajících firem a na Breeze se v roce 2016 prezentovalo 10 respektive 14 firem.

VIVANESS on stage: Přírodní kosmetika se prezentuje na jevišti

Při příležitosti 10. jubilea veletrhu VIVANESS v únoru 2016 slavil jevištní program VIVANESS on stage svou premiéru. V roce 2017 bude přírodní kosmetika už podruhé stát ve světlech ramp na jevišti v hale 7A. Návštěvníci odborného veletrhu zde zažijí live on stage nejen nejvýznamnější trendy v makeupu, ale i živé a inspirující diskuze o top tématech branže.

Vivaness_12.jpgKongres VIVANESS: Zaměření na top témata branže 

Výstižné přednášky o aktuálních trendech, nápadech a inovacích i o strategiích do budoucnosti pro trh zítřka – toto vše nabídne kongres VIVANESS 2017. Tentokrát bude pozornost zaměřena na čtyři tematické okruhy: Trhy & analýzy, Obchod & prodej, Consumer insights & komunikace a Design & performance.

Půjde přitom stejně o trhy a rámcové podmínky, jakož i o účinky digitalizace na obchod a prodej. Do zorného pole se dostanou koncepce pro mainstream a mezery na trhu stejně jako sociální média, digitalizace, blogeři apod. se svým vlivem na životní styl spotřebitelů. U hlavního tématu Design & performance budou experti diskutovat o inovativních surovinových koncepcích, účinných látkách a účinnosti a také o udržitelných řešeních týkajících se obalů.

Od L jako lékárny po O jako online obchody

Přírodní kosmetika je dnes k dispozici v nejrůznějších obchodních a distribučních kanálech – v Německu vyhrávají ti, kteří prokazují kompetence v oblasti kosmetiky a drogerie. VIVANESS se zaměřuje na nakupující ze všech oblastí obchodu  –  od maloobchodního prodeje kosmetiky a parfumerie včetně obchodních domů, přes lékárny, prodejny s přírodními produkty, drogerie, specializované prodejny zdravé výživy, bio supermarkety, velkoobchod / import & export, zdravotnictví až po výrobce kosmetiky & drogistického zboží. Rostoucí význam mají specializované online obchody, jejichž prostřednictvím  si stále více zákazníků nadšených přírodní kosmetikou objednává své zkrášlovací produkty.

Vivaness_kosmetika_445.jpgOptimálně připraveni pomocí aplikace a plánovače událostí

V digitálním plánovači událostí na www.vivaness.de/programme nebo v aplikaci  VIVANESS najdou vystavovatelé a návštěvníci přehledně celý program. V tematické oblasti PŘEDNÁŠKY se dají sestavit přednášky podle vlastního zájmu.

Zdroj: BioFach

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Dáváte přednost nákupu biopotravin ve specializovaných prodejnách nebo v supermarketu?

 Kalendář akcí

lft 2017 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44     1 2 3 4 5
45 6 7 8 9 10 11 12
46 13 14 15 16 17 18 19
47 20 21 22 23 24 25 26
48 27 28 29 30      
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Vlastimil: Chci objednat husu asi 4-5 kg na Svatého Martina. Jak ji mohu objednat?...
Je libo domácí svatomartinskou husu nebo kachnu?,
Roman: druhým rokem dělám právě prevenci ohledně varroa. A to tím že vždy...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Monika: Dobrý den,krásně jste to shrnul,sepsal.Ani nevím kdy jsem prvně vyprala...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
David: Dobrý den přátelé, chtěl bych poprosit VÁS Odpovědět na několik...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
marie: Mám k tomuto dotaz:jsem na biofarmě v horách,v zimě krmeny krávy pouze...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
jana: Pokud tam není napsáno co ta značka znamená, dá se to dohledat na webu....
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,