Velké potravinářské firmy vstupují na (český) biotrh
Fakt, že biopotraviny nejsou žádným módním hitem jedné sezóny dokazuje řada velkých, nadnárodních firem, které buďto vyvíjí svoje vlastní značky a řady biopotravin, nebo na biotrh vstupují akvizicí menších výrobců biopotravin.
V nedávné době se i na českém trhu objevily biopotraviny od nadnárodních gigantů. Společnost Heinz nabízí už i v České republice Bio variantu svého kečupu. Na svém webu se pyšní tím, že Heinz biokečup obsahuje na 100 g kečupu 180 g rajčat, pěstovaných podle pravidel ekologického zemědělství.
Kanadský výrobce bramborových hranolek McCain začal do České republiky, konkrétně do maloobchodního řetězce Albert, dovážet biohranolky. V německém obalu, s německým názvem Bio Ernte Pommes Fritéz a s německou bioznačkou. Biohranolky jsou nabízeny v 600 g balení. McCain se zase chlubí tím, že jejich biohranolky jsou smaženy ve vysoce kvalitním rostlinném biooleji.
Středa, 11. únor 2009