V dm roste počet zodpovědných spotřebitelů

dm_drogerie.jpg Devadesát elektrokol značky Apache, o které soutěžili zákazníci dm drogerie markt, zná své majitele.   

Soutěž doprovázela novou kampaň společnosti dm s názvem „Už dnes myslím na zítřek“.

„Cílem soutěže bylo motivovat zákazníky ke koupi produktů šetrných k přírodě a vyzkoušet si tak, že jsou vhodnou alternativou k produktům každodenního užití. Do soutěže se mohl zapojit každý, kdo v dm zakoupil alespoň dva šetrné produkty a následně na internetových stránkách dm vyplnil vědomostní text zodpovědného spotřebitele,“ sděluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu. Do soutěže se zapojilo více než 100.000 zákazníků dm. „Máme velkou radost z tak vysokého počtu zákazníků, kteří se rozhodli soutěže zúčastnit. Svědčí to o zájmu našich zákazníků o téma, které je již naší nedílnou součástí. Ukazuje nám to, že se s námi na tuto cestu chtějí vydat i naši zákazníci, a je to tak pro nás opravdu velká výzva,“ hodnotí Martina Horká.

„Ekologické výrobky občas kupujeme, nepřišel jsem je nakoupit jen kvůli soutěži. Z výhry máme ale samozřejmě radost. Na elektrokole se prostřídáme celá rodina,“ řekl Jan Kníže při přebírání výhry z rukou paní Martiny Horké.

Pro Renátu Chlebkovou z Frýdku-Místku byla výhra v soutěži doslova dárkem z nebe: „Jízda na kole byl vždy můj “dobíječ elánu a pohody”. Od loňského roku mne ale trápí zdravotní obtíže a musela jsem se vzdát i cyklistiky. Letos jsme se rozhodli zkusit, zda bych alespoň kousek cyklovýletu s rodinou zvládla právě na elektrokole. Když jsem viděla Vaši nabídku soutěže, neváhala jsem ani chvíli. Nemohla jsem uvěřit, že jsem vyhrála. Do jedné rodiny jste tak přinesli velkou radost, projev vděčnosti, štěstí a kousek nebe.“

Už dnes myslím na zítřek

Jak se vyznat v nejrůznějších certifikátech, udělovaných produktům v bio kvalitě a výrobkům fair trade, jak správně dávkovat prací prostředky s ohledem na míru jejich koncentrace či co vše lze zakoupit bez nutnosti slevovat z vysokých nároků na kvalitu a přitom být ohleduplnější k přírodě, to je jen malý výčet témat, na které společnost dm v průběhu kampaně upozornila.

Jan_Knize_prebira_kolo_od_Martiny_Horke_dm.jpg„Cílem kampaně bylo probudit v zákazníkovi spotřebitele, který při nakupování uvažuje v širších souvislostech, a to zejména s dopady na životní prostředí a okolí, ve kterém žije. Chtěli jsme ukázat našim zákazníkům, že i jedinec může každým, byť malým, ale zodpovědným činem přispět k zachování Země pro budoucí generace,“ říká Martina Horká a dodává: „V sortimentu dm najdou zákazníci již více než 1.100 položek šetrných k přírodě, z toho více než 600 položek biopotravin či bezmála 500 položek přírodní kosmetiky. Neustále rozšiřujeme nabídku v kategorii mycích a pracích prostředků, kde mohou zákazníci vybírat ze značek, jako jsou Denk mit, Frosch či ecover.“

Zdroj: tisková zpráva dm

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft květen rgt
Po Út St Čt So Ne
18         1 2 3
19 4 5 6 7 8 9 10
20 11 12 13 14 15 16 17
21 18 19 20 21 22 23 24
22 25 26 27 28 29 30 31
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,