Unilever vyzývá své zákazníky k udržitelnějšímu životu

Unilever_logo_projekt_sunlight110.jpg Firma Unilever spustila kampaň vyzývající zákazníků k odpovědné spotřebě.  

Výrobce potravin, drogerie či čisticích prostředků, firma Unilever, vyzývá své zákazníky, aby svými každodenními, i malými udržitelnými rozhodnutími přispěly k lepší budoucnosti milionů dětí na světě.

Project Sunlight je největší kampaň v historii zaměřena na odpovědnou spotřebu. "Chceme změnit diskusi o udržitelnosti. Naším cílem je podporovat a urychlovat změnu myšlení a chování lidí," řekl místopředseda Unilever Marc Mathieu.

Kampaň se zaměřuje na pět základních trhů firmy - USA, Velkou Británii, Brazílii, Indii a Indonésii.

Produkty od Unilever dávají více

Padesáti milionům domácností v zemích s omezenými zdroji vody Unilever nabízí prací prostředek Comfort One Rinse, na jehož vymytí postačuje jedno máchání. Jedna rodina tak může při ručním praní ušetřit až 30 litrů vody. Ušetřenou vodu mohou využít na vaření a osobní hygienu.

V Indii mají zákazníci problém s nekvalitní pitnou vodou. Firma ve spolupráci s místní aktivistkou rozdala 200 filtrů vody PURE.

unilever___et__i_vodou445.jpgZnačka Knorr se například zavázala, že do roku 2020 bude 100 % základních zemědělských surovin odebírají od odpovědných pěstitelů. Knorr spolupracuje se svými dodavateli a pomáhá jim při zachovávání biodiverzity na farmách a při investování do nových, energeticky méně náročných technologií.

Unilever dbá i na redukci obalů. Značky Dove a Sure zmenšily objem aerosolových deodorantů ze 150 ml na polovinu. Pokud by tyto deodoranty začal používat 1 milion lidí, emise CO2 by klesly o 720 tun a ušetřený hliník by stačil na výrobu 20 500 kol.

Zdroje a foto: www.projectsunlight.com

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červenec rgt
Po Út St Čt So Ne
27     1 2 3 4 5
28 6 7 8 9 10 11 12
29 13 14 15 16 17 18 19
30 20 21 22 23 24 25 26
31 27 28 29 30 31    
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,