Tesco uvádí novou řadu biovýrobků

Společnost Tesco Stores ČR a. s. uvedla v říjnu do svých prodejen přes 120 výrobků v bio kvalitě z oblasti čerstvých a trvanlivých potravin pod vlastní značkou Tesco Organic.  

Bio ovoce a zelenina bude nabízena pod značkou Tesco Bio.
„Průzkumy mezi našimi zákazníky ukazují, že lidé se stále častěji zajímají o to, co jí, jak jsou nabízené potraviny kvalitní, zdali jsou prospěšné pro jejich organismus, a v neposlední řadě také o to, odkud pochází. Odpovědí na tento trend jsou biopotraviny, a proto přicházíme s vlastní řadou výrobků v kvalitě bio, které nabídneme pod značkou Tesco Organic," uvádí Zuzana Hamplová, manažerka výrobků značky Tesco.

„Přes 40 z nabízených výrobků dovážíme z Anglie, zbytek z celkových 129 výrobků Tesco Organic pochází od českých dodavatelů", dodává Jana Matoušková, Corporate Affairs Manager Tesco.

Nabídka bude obsahovat cereální výrobky, semínka a ořechy, několik druhů čajů a kávy, nápoje, rýži, těstoviny, olivové oleje, velký výběr čerstvého masa a uzenin, pečivo, ale také ovoce a zeleninu. Tesco zákazníkům nabídne také biovíno z biosférické rezervace Pálava v odrůdách Malverina a Laurot. „Naší nabídkou jsme chtěli pokrýt co nejširší spektrum potravin, aby mohli zákazníci bez problémů zařadit biopotraviny do svého kažodenního jídelníčku," informuje Zuzana Hamplová.

Biopotraviny z řady Tesco budou moci zákazníci rozeznat podle jednotného černo-zeleného obalu a výrazného loga „Tesco Organic". Na většině výrobků bude uvedeno logo kontrolní organizace prokazující biopůvod, kterým je zelená zebra s nápisem „Produkt ekologického zemědělství", platná pro Českou republiku, nebo zeleno-modré logo s nápisem „Organic Farming" pro státy Evropské unie. „Výrobky Tesco Organic budou v našich prodejnách vystaveny v samostatných modulech. Chceme, aby je naši zákazníci snadno našli a aby byly jednoduše rozpoznatelné," doplňuje Zuzana Hamplová.

„Při vývoji nové řady Tesco Organic jsme se obrátili na české výrobce, pěstitele či chovatele," informuje Zuzana Hamplová. Snahou společnosti Tesco bylo zajistit co nejvyšší počet výrobků pocházejících z České republiky, nicméně nebylo to možné u všech výrobků. Důvodem byla například nedostatečná kapacita českých výrobců nebo fakt, že některé plodiny nelze v České republice pěstovat.

„Prioritou při výběru dodavatelů a biopotravin do naší značky byla kvalita výrobků a také doložení původu potravin, abychom měli jistotu, že se skutečně jedná o produkci z ekologického zemědělství.

České dodavatele se podle Jany Matouškové nepodařilo najít u kávy, džusů, limonád, sušenek a konzervované zeleniny.

„Pro naše zákazníky jsme vydali informační brožurky o tom, co jsou to biovýrobky. Informační brožurky byly tištěné na recyklovaném papíře a zákazníci je měli k dispozici v obchodech, zároveň byly využity jako vklady do časopisů. Pro zákazníky jsme rovněž připravili speciální sekci na stránkách www.itesco.cz , připravili in-store komunikaci, inzerci a ochutnávky", odpověděla Jana Matoušková na otázku týkající se podpory prodeje nové značky.

Tesco Organic je již šestou řadou výrobků privátní značky.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft srpen rgt
Po Út St Čt So Ne
31           1 2
32 3 4 5 6 7 8 9
33 10 11 12 13 14 15 16
34 17 18 19 20 21 22 23
35 24 25 26 27 28 29 30
36 31            
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,