Síť Brněnka nabízí biopotraviny

Maloobchodní síť BRNĚNKA, spol. s r.o.- je franšisové sdružení tradičních nezávislých prodejen potravin v Jihomoravském kraji.  

Společnost vznikla v roce 1997 jako ochrana tradičních nezávislých prodejen před nástupem zahraničních řetězců, a jako prostředek k zajištění vyšší konkurenceschopnosti těchto prodejen a k udržení jejich pozice na obchodním trhu. I díky tomu je maloobchodní obrat těchto prodejen stabilizovaný a u mnohých i roste. V současné době společnost sdružuje 210 prodejen potravin, které zaměstnávají přibližně tisíc zaměstnanců.

Brněnka se netají svými cíli v oblasti sortimentu biopotravin, v horizontu dvou až tří let chce vytvořit svůj vlastní „bio koncept". Začala již realizovat jeho první etapu, pilotní projekt, ve kterém chce představit koncept BIO prodeje, tento pečlivě "ladit" a důkladnou osvětou získávat a rozšiřovat okruh zákazníků. Následně vyhodnotit pilotní projekt, zavést vlastní BIO značku a biopotraviny rozšířit i na další prodejny.

Pilotní projekt je realizován od ledna 2006 na prodejnách BRNĚNKY na nám.Míru (Brno-Masarykova čtvrt) a na Purkyňově (Brno-Královo Pole). V prodejnách se postupně zvyšuje zájem o BIO sortiment, obrat zatím tvoří 2,5 % z celkového obratu prodejen. Velký zájem je především o BIO zeleninu, mléčné výrobky (nejvíce o BIO mléko OLMA), ale i o pečivo, šunku, maso, a ostatní sortiment.

„Problémem však jsou velmi často nepravidelné závozy od dodavatelů, kolísavá kvalita zboží, především zelenina a pečivo, nespolehlivost v dodávkách, chybějící dobrý marketing a mnohdy "neobchodní" jednání výrobců. Některé zboží, které bylo objednáno např. na Biojarmarku v září v Brně, např. víno, není dovezeno na prodejny doteď. Obecně lze říci, že tato nespolehlivost BIO výrobců velmi kazí vztah zákazníků k filozofii BIO, ale žel kazí i dobré jméno prodejny. Výrobci si musí uvědomit, že výrobit je jedna věc, ale umění prodat a trvale získávat zákazníka je další věc - a k tomu je třeba i dobrého obchodnického, marketingového a logistického chování, které žel, zatím na tomto trhu mnohdy velmi chybí", říká pan Miloš Škrdlík, jednatel a spolumajitel Malobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?

 Kalendář akcí

lft 2019 rgt
lft květen rgt
Po Út St Čt So Ne
18     1 2 3 4 5
19 6 7 8 9 10 11 12
20 13 14 15 16 17 18 19
21 20 21 22 23 24 25 26
22 27 28 29 30 31    
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Miloš: Vzali v úvahu i ekologickou zátěž při výrobě a používání...
Nová studie: ekologické zemědělství chrání klima,
Eliska: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, o které město (pozice manažera...
Společnost Country Life přijme manažera e-shopu,
Daniela: Dobrý deň, som študentkou Vysokej školy ekonomickej v Praze a píšem...
Heřmaňák: první částečně bezobalový farmářský trh v Česku oslavil rok,
patricie: skvělá akce, všem doporučuji několik let ... jen: JE TENTO TÝDEN (ne...
Netradiční filmový festival o jídle Země na talíři již příští týden,
Jana: Dobrý den jsem tu nová, chci se zepta máte někdo zkušenost se značkou...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Šárka: Gratulace Karlovi Kalnému za jeho steaky z anguse...potvrzuji,že jsou...
Známe vítěze soutěže Česká biopotravina roku 2018,
nina: Dobrý den. Thymovar je opravdu skvely+ se chci zeptat na nejakou prevenci...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Martina24: Toto sú zaujímavé postrehy...
Studie: ekologické hospodaření snižuje vliv zemědělství na klimatické změny,