Síť Brněnka nabízí biopotraviny

Maloobchodní síť BRNĚNKA, spol. s r.o.- je franšisové sdružení tradičních nezávislých prodejen potravin v Jihomoravském kraji.  

Společnost vznikla v roce 1997 jako ochrana tradičních nezávislých prodejen před nástupem zahraničních řetězců, a jako prostředek k zajištění vyšší konkurenceschopnosti těchto prodejen a k udržení jejich pozice na obchodním trhu. I díky tomu je maloobchodní obrat těchto prodejen stabilizovaný a u mnohých i roste. V současné době společnost sdružuje 210 prodejen potravin, které zaměstnávají přibližně tisíc zaměstnanců.

Brněnka se netají svými cíli v oblasti sortimentu biopotravin, v horizontu dvou až tří let chce vytvořit svůj vlastní „bio koncept". Začala již realizovat jeho první etapu, pilotní projekt, ve kterém chce představit koncept BIO prodeje, tento pečlivě "ladit" a důkladnou osvětou získávat a rozšiřovat okruh zákazníků. Následně vyhodnotit pilotní projekt, zavést vlastní BIO značku a biopotraviny rozšířit i na další prodejny.

Pilotní projekt je realizován od ledna 2006 na prodejnách BRNĚNKY na nám.Míru (Brno-Masarykova čtvrt) a na Purkyňově (Brno-Královo Pole). V prodejnách se postupně zvyšuje zájem o BIO sortiment, obrat zatím tvoří 2,5 % z celkového obratu prodejen. Velký zájem je především o BIO zeleninu, mléčné výrobky (nejvíce o BIO mléko OLMA), ale i o pečivo, šunku, maso, a ostatní sortiment.

„Problémem však jsou velmi často nepravidelné závozy od dodavatelů, kolísavá kvalita zboží, především zelenina a pečivo, nespolehlivost v dodávkách, chybějící dobrý marketing a mnohdy "neobchodní" jednání výrobců. Některé zboží, které bylo objednáno např. na Biojarmarku v září v Brně, např. víno, není dovezeno na prodejny doteď. Obecně lze říci, že tato nespolehlivost BIO výrobců velmi kazí vztah zákazníků k filozofii BIO, ale žel kazí i dobré jméno prodejny. Výrobci si musí uvědomit, že výrobit je jedna věc, ale umění prodat a trvale získávat zákazníka je další věc - a k tomu je třeba i dobrého obchodnického, marketingového a logistického chování, které žel, zatím na tomto trhu mnohdy velmi chybí", říká pan Miloš Škrdlík, jednatel a spolumajitel Malobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Dáváte přednost nákupu biopotravin ve specializovaných prodejnách nebo v supermarketu?

 Kalendář akcí

lft 2017 rgt
lft říjen rgt
Po Út St Čt So Ne
39             1
40 2 3 4 5 6 7 8
41 9 10 11 12 13 14 15
42 16 17 18 19 20 21 22
43 23 24 25 26 27 28 29
44 30 31          
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Vlastimil: Chci objednat husu asi 4-5 kg na Svatého Martina. Jak ji mohu objednat?...
Je libo domácí svatomartinskou husu nebo kachnu?,
Roman: druhým rokem dělám právě prevenci ohledně varroa. A to tím že vždy...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Monika: Dobrý den,krásně jste to shrnul,sepsal.Ani nevím kdy jsem prvně vyprala...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
David: Dobrý den přátelé, chtěl bych poprosit VÁS Odpovědět na několik...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
marie: Mám k tomuto dotaz:jsem na biofarmě v horách,v zimě krmeny krávy pouze...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
jana: Pokud tam není napsáno co ta značka znamená, dá se to dohledat na webu....
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,