Síť Brněnka nabízí biopotraviny

Maloobchodní síť BRNĚNKA, spol. s r.o.- je franšisové sdružení tradičních nezávislých prodejen potravin v Jihomoravském kraji.  

Společnost vznikla v roce 1997 jako ochrana tradičních nezávislých prodejen před nástupem zahraničních řetězců, a jako prostředek k zajištění vyšší konkurenceschopnosti těchto prodejen a k udržení jejich pozice na obchodním trhu. I díky tomu je maloobchodní obrat těchto prodejen stabilizovaný a u mnohých i roste. V současné době společnost sdružuje 210 prodejen potravin, které zaměstnávají přibližně tisíc zaměstnanců.

Brněnka se netají svými cíli v oblasti sortimentu biopotravin, v horizontu dvou až tří let chce vytvořit svůj vlastní „bio koncept". Začala již realizovat jeho první etapu, pilotní projekt, ve kterém chce představit koncept BIO prodeje, tento pečlivě "ladit" a důkladnou osvětou získávat a rozšiřovat okruh zákazníků. Následně vyhodnotit pilotní projekt, zavést vlastní BIO značku a biopotraviny rozšířit i na další prodejny.

Pilotní projekt je realizován od ledna 2006 na prodejnách BRNĚNKY na nám.Míru (Brno-Masarykova čtvrt) a na Purkyňově (Brno-Královo Pole). V prodejnách se postupně zvyšuje zájem o BIO sortiment, obrat zatím tvoří 2,5 % z celkového obratu prodejen. Velký zájem je především o BIO zeleninu, mléčné výrobky (nejvíce o BIO mléko OLMA), ale i o pečivo, šunku, maso, a ostatní sortiment.

„Problémem však jsou velmi často nepravidelné závozy od dodavatelů, kolísavá kvalita zboží, především zelenina a pečivo, nespolehlivost v dodávkách, chybějící dobrý marketing a mnohdy "neobchodní" jednání výrobců. Některé zboží, které bylo objednáno např. na Biojarmarku v září v Brně, např. víno, není dovezeno na prodejny doteď. Obecně lze říci, že tato nespolehlivost BIO výrobců velmi kazí vztah zákazníků k filozofii BIO, ale žel kazí i dobré jméno prodejny. Výrobci si musí uvědomit, že výrobit je jedna věc, ale umění prodat a trvale získávat zákazníka je další věc - a k tomu je třeba i dobrého obchodnického, marketingového a logistického chování, které žel, zatím na tomto trhu mnohdy velmi chybí", říká pan Miloš Škrdlík, jednatel a spolumajitel Malobchodní sítě BRNĚNKA, spol. s r.o.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44             1
45 2 3 4 5 6 7 8
46 9 10 11 12 13 14 15
47 16 17 18 19 20 21 22
48 23 24 25 26 27 28 29
49 30            
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

františek: jen jsem se nikde nedočetl jak chtějí výpadek vajec z klecového chovu...
Klecovým chovům odzvonilo,
Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,