Přírodní kosmetika Alverde přechází na standardy NaTrue

NATRUE_CO_R_1.jpg dm privátní značka kontrolované přírodní kosmetiky alverde je nově označována mezinárodní certifikací NaTrue.  

Mezinárodní certifikace značky alverde

BDIH.jpgProdukty dm privátní značky alverde budou postupně přecházet na mezinárodní certifikaci kontrolované přírodní kosmetiky NaTrue místo německého BDIH (značka vlevo na obrázku). NaTrue rozlišuje tři stupně kontrolované přírodní kosmetiky – přírodní kosmetiku, přírodní kosmetiku se 70% podílem bio složek a bio kosmetiku, v níž nejméně 95 % surovin musí pocházet z kontrolované ekologické produkce nebo „volného“ kontrolovaného sběru dle nařízení Evropské komise o ekologickém zemědělství. Ochranná známka NaTrue tak díky jednotnému mezinárodnímu označení umožňuje lepší orientaci v natrue_logo_2.jpgnabídce přírodních produktů té nejvyšší kvality. Stejné logo NaTrue je používáno na celém světě. Nové produkty alverde ponesou již pouze označení NaTrue a na obalech stávajícího sortimentu bude logo BDIH postupně nahrazováno.

370 produktů přírodní kosmetiky

dm drogerie markt s.r.o. nabízí svým zákazníkům výběr z 370 produktů kontrolované přírodní kosmetiky značek alverde, Weleda, lavera, Saloos a natuderm, ve vybraných prodejnách navíc produkty značek Kneipp a Dr. Scheller.

 „Přírodní kosmetika je důležitou součástí našeho sortimentu. V souvislostí s naší kompetencí v oblasti biopotravin je logicky dalším krokem široký sortiment přírodní kosmetiky, který nás odlišuje od konkurenčních řetězců a zákazníci ho hodnotí velice kladně,“ vysvětluje Mgr. Martina Horká. dm chce do budoucna sortiment přírodní kosmetiky i nadále rozvíjet a rozšiřovat.

alverde přírodní kosmetika

alverde přírodní kosmetika byla v dm uvedena v roce 1989 jako první obchodní značka v oblasti přírodní kosmetiky. V prodejnách dm v České republice je k dostání od roku 2002. alverde v sobě spojuje vysoce hodnotné rostlinné pečující a aktivní látky s nejnovějšími vědeckými poznatky. Vytváří tak velice přesvědčivou a bohatou škálu produktů a má stabilní pozici na trhu. Příznivcům přírodní kosmetiky nabízí alverde kromě pečujících produktů o pleť obličeje, pokožku těla a vlasy také řadu dekorativní kosmetiky, speciální dětské produkty a ucelenou řadu péče pro muže alverde MEN. V Německu je alverde nejprodávanější značkou přírodní kosmetiky.

Biokosmetika má velký potenciál

Produkty přírodní kosmetiky každým dnem oslovují stále více uživatelů", říká expertka v oboru kontrolované přírodní kosmetiky Elfriede Dambacher. To potvrzují také výsledky reprezentativních průzkumů německé společnosti pro výzkum trhu GFK: od konce roku 2006 do konce roku 2008 v Německu vzrostl počet zákazníků používajících přírodní kosmetiku o zhruba 28 %. Přes tento prudký rozvoj má další pronikání na trh ještě velký potenciál. V současné době nakupuje přírodní kosmetiku v Německu více než 2 mil. zákazníků, z nichž 54 % po ní sahá jednou za rok, 46 % dvakrát za rok.

Přírodní a bioprodukty nyní mají 3procentní podíl na prodejích kosmetiky v Evropě. V Německu, Rakousku a Švýcarsku podíl dosahuje již 4 procent. V následujících letech by díky rostoucím prodejům mohl podíl přírodní kosmetiky v Německu dosáhnout až na 10 procent.

Nejrychleji rostou prodeje v Německu a Francii. Nejdůležitějším motorem růstu je pronikání přírodní kosmetiky do konvenčních maloobchodů.

Přírodní kosmetika na českém trhu

V České republice je přírodní kosmetika stále populárnější. Za poslední roky se výrazně rozšířil počet dovozců a dovážených značek. Většina výrobků pochází z Německa, Francie, Velké Británie, Švýcarska a Dánska.

Ke značkám přírodní kosmetiky, které se do České republiky dováží, patří mimo jiných alverde, Alva, Altera, Aquabio, Balm Balm, Bee Natural, Bio Belle, Cattier Bio, Dr.Hauschka,  Eco Cosmetics, Eubiona, Farfalla, Florame, Heliotrop, i+m Naturkosmetik, Logocos, Jason, Kiss my face, lavera, laveré, Logona, Marionnaud Bio, Melvita, Natracare, Neobio, Santaverde, Sante, Sanoll, Sanoflore, Savon du Midi, Primavera, Tropicai, Tautropfen, Urterkram a další.

Prodej certifikované přírodní kosmetiky  je v České republice realizován nejčastěji v drogistických řetězcích jako dm a rossmann, specializovaných prodejnách biopotravin a zdravé výživy, dále ve specializovaných prodejnách kosmetiky, vybraných lékárnách a prodejnách s esoterickým zbožím.

Na významu výrazně nabývá také internetový prodej - specializované on-line prodejny přírodní kosmetiky a biopotravin a vlastní internetové prodejny výrobců.

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2019 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44         1 2 3
45 4 5 6 7 8 9 10
46 11 12 13 14 15 16 17
47 18 19 20 21 22 23 24
48 25 26 27 28 29 30  
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,
Miloš: Vzali v úvahu i ekologickou zátěž při výrobě a používání...
Nová studie: ekologické zemědělství chrání klima,
Eliska: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, o které město (pozice manažera...
Společnost Country Life přijme manažera e-shopu,
Daniela: Dobrý deň, som študentkou Vysokej školy ekonomickej v Praze a píšem...
Heřmaňák: první částečně bezobalový farmářský trh v Česku oslavil rok,
patricie: skvělá akce, všem doporučuji několik let ... jen: JE TENTO TÝDEN (ne...
Netradiční filmový festival o jídle Země na talíři již příští týden,