Při Potravinářské komoře vznikla Sekce pro biopotraviny

Při Potravinářské komoře České republiky byla ustavena Sekce pro biopotraviny.  

Potravinářská komora tak reaguje na aktuální vývoj na trhu a hodlá tímto krokem podpořit růst výroby českých biopotravin. Předsedou Sekce pro biopotraviny byl zvolen Tom Václavík z marketingové agentury Green marketing.

Český trh s biopotravinami se rychle rozvíjí a nabízí českým výrobcům významnou podnikatelskou příležitost. Ačkoli spotřebitelská poptávka rychle stoupá, nestačí ji domácí nabídka pokrývat. Velký podíl biopotravin pro český trh se saturuje z dovozu.

Tento negativní vývoj vedl Tomáše Václavíka, poradce v oblasti marketingu biopotravin a prezidenta Potravinářské komory ČR, pana Miroslava Tomana, k zahájení diskuse o vhodnosti zřízení Sekce pro biopotraviny při Potravinářské komoře ČR.

Cílem nově vytvořené sekce je především sjednotit potřeby a požadavky českých výrobců biopotravin a umožnit jim komunikovat „jedním společným hlasem". Hlavními úkoly Sekce bude pomoc s odstraňováním překážek při výrobě českých biopotravin, prosazováním českých biopotravin na trhu, podpora marketingu a budování důvěry k českým biopotravinám.

Sekce pro biopotraviny hodlá postupně analyzovat existující problémy a překážky a navrhovat konkrétní řešení, vedoucí k většímu prodeji tuzemských biopotravin na našem maloobchodním trhu, včetně veřejného stravování a gastronomie.

Sekce pro biopotraviny by se ráda stala spojovacím článkem celého dodavatelského řetězce v oboru biopotravin a proto její členové vyzývají všechny účastníky českého trhu s biopotravinami, od zemědělců až po maloobchodníky, ke spolupráci na aktivitách a opatřeních, které povedou ke zvyšování spotřeby v České republice vyprodukovaných a vyrobených biopotravin.

Mezi členy Sekce jsou největší čeští výrobci biopotravin, mimo jiné společnosti Amylon, Biopekárna Zemanka, Hamé, Mlékárna Valašské Meziříčí, Jizerské pekárny, Olma, TopBio a další.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Které vlastní značky supermarketů pro biopotraviny znáte?

 Kalendář akcí

lft 2018 rgt
lft květen rgt
Po Út St Čt So Ne
18   1 2 3 4 5 6
19 7 8 9 10 11 12 13
20 14 15 16 17 18 19 20
21 21 22 23 24 25 26 27
22 28 29 30 31      
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Martina24: Toto sú zaujímavé postrehy...
Studie: ekologické hospodaření snižuje vliv zemědělství na klimatické změny,
Karolina: Skvělý nápad, jak zabránit klíčení a to bez použití chemie!...
Ekologická revoluce ve skladování brambor,
Vlastimil: Chci objednat husu asi 4-5 kg na Svatého Martina. Jak ji mohu objednat?...
Je libo domácí svatomartinskou husu nebo kachnu?,
Roman: druhým rokem dělám právě prevenci ohledně varroa. A to tím že vždy...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Monika: Dobrý den,krásně jste to shrnul,sepsal.Ani nevím kdy jsem prvně vyprala...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
David: Dobrý den přátelé, chtěl bych poprosit VÁS Odpovědět na několik...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
marie: Mám k tomuto dotaz:jsem na biofarmě v horách,v zimě krmeny krávy pouze...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
jana: Pokud tam není napsáno co ta značka znamená, dá se to dohledat na webu....
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,