Nové brožury pro marketing biopotravin
Agentura Green marketing vytvořila za finanční pomoci Ministerstvo zemědělství tři nové informační brožury na téma marketing biopotravin.
„Agroturistika na ekofarmách - jak na to?"
Agroturistika na ekofarmách je ideální způsob, jak diverzifikovat příjmy farmy a zároveň budovat úzké a dlouhodobé sociální vztahy se zákazníky. Brožura přinese konkrétní praktické návody a tipy na aktivity, které může zemědělec využívat, aby přilákal zákazníky prožít čas na jeho farmě.
„Jak úspěšně vytvořit a provozovat systém bio bedýnek"
Systém tzv. Bio klubů se úspěšně šíří po celé Evropě. Představuje inovativní marketingový koncept, který dává zemědělci určitou jistotu odbytu a jeho zákazníkům výhodu čerstvých a relativně levných bioproduktů. Brožura představí principy Bio klubů/Bio bedýnek a ukáže konkrétní návod, jak jej založit, řídit, jak a co pěstovat, jak komunikovat se zákazníky, včetně několika případových studií z České republiky.
„Jak nabízet biopotraviny restauracím"
Poptávka po čerstvých bioproduktech v sektoru gastronomie se v poslední době výrazně zvyšuje. Brožura přinese konkrétní tipy a návody pro zemědělce, jak tento velmi lukrativní marketingový kanál úspěšně využívat.