Nejlepší novinky z letošního veletrhu BioFach

BF_2013_Logo_orange_rgb_110.jpg K nejdůležitějším důvodům návštěvy veletrhu Biofach, kterým se v únoru zahajuje rok v oboru, patří pro nákupčí vyhledávání novinek pro vlastní sortiment.   

V roce 2013 mohli návštěvníci objevovat produkty z 86 zemí. Od roku 2011 návštěvníci volí své favority mezi inovacemi přihlášenými na stánku novinek v rámci ceny Best New Product Award. Toto ocenění otevírá nové možnosti, přitahuje pozornost rozhodovatelů a přispívá k oživení produktového marketingu. Celkem bylo odevzdáno 3 984 hlasů.

Zajímavé novinky vystavovatelů veletrhu 

BIOFACH byly v roce 2013 poprvé prezentovány centrálně, v prostoru atraktivně řešeného hlavního vchodu na výstaviště. Vystavovataelé, kteří svoje produkty přihlásili k prezentaci na stánku novinek BIOFACH, napjatě očekávali výsledky klání, pořádaného v roce 2013 již potřetí. Kdo bude letos patřit k favoritům? Který produkt získá vytoužené vyznamenání? Na stánku novinek BIOFACH může každý návštěvník každoročně volit produkty, které považuje za nejinovativnější, a to v kategoriích: čerstvé výrobky, mražené výrobky, vaření a pečení, přesnídávky a cukrovinky, ostatní suché výrobky, nápoje a non food. Pořadí je v reálném čase aktualizováno na obrazovkách umístěných na stánku novinek. V roce 2013 tam měl každý výrobek poprvé svůj QR kód. Majitelé smartphonů si tak mohli přímo na místě stáhnout informace o produktech na svůj mobil a uložit si je do vlastního seznamu oblíbených. 

Best_new_product_BF13_445.jpgHodnotnost, pozornost a pobídka pro produktový marketing

Získat jednu z kýžených cen je výrazem uznání odborného publika, budí pozornost veřejnosti a obchodu a podporuje marketing produktu. 

Magnetem a prvním místem, na které návštěvníci veletrhu BIOFACH a VIVANESS mířili, byly dva stánky s novinkami. Letos tam bylo zastoupeno 571 produktů (BIOFACH 474, VIVANESS 97). Již potřetí se hledala nejpřesvědčivější novinka mezi ekologicky vyrobenými produkty. V sedmi kategoriích měl každý návštěvník veletrhu možnost pomocí hlasovacího lístku volit v každé kategorii svůj nejoblíbenější výrobek - Best New Product. Tady jsou vítězové: 

Ceny Best New Product Award veletrhu BIOFACH 2013

  • Frizle, Frischer Bio-Spätzleteig - čerstvé těsto na špecle různých chutí (kategorie čerstvé výrobky)
  • Molkerei Schrozberg, Timms Frozen Yogurt – mražený jogurt (mražené výrobky)
  • Everprosper Food Industries, biotěstoviny (vaření & pečení)
  • Foodloose, Foodloose Nuß-Trockenfrucht-Riegel - tyčinka s oříšky a sušeným ovocem (přesnídávky & cukrovinky)
  • Zwergenwiese Naturkost, Streich´s drauf Bruschesto – pomazánka (ostatní suché výrobky)
  • Yogi Tea, Positive Energie Cranberry Hibiskus – brusinkovo-ibiškový čaj (nápoje)
  • 4E Solutions, Ajaa! 0,9litrový box (non food)
Zdroj: BioFach

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červen rgt
Po Út St Čt So Ne
23 1 2 3 4 5 6 7
24 8 9 10 11 12 13 14
25 15 16 17 18 19 20 21
26 22 23 24 25 26 27 28
27 29 30          
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,