Kaufland rozšiřuje svojí značkou K-take it veggie

Kaufland_K_take_it_veggie_novinky.jpg Zdravý životní styl a šetrný přístup k životnímu prostředí je pro společnost Kaufland jednou z priorit, nabízí širokou nabídku veganských a vegetariánských produktů.  

Vlastní značku veganských a vegetariánských produktů K-take it veggie uvedl na trh již před čtyřmi lety. Nabídka zahrnuje sójová, mandlová nebo rýžová mléka, jogurty, pomazánky i uzeniny a neustále se rozšiřuje. Kvalitu potvrzuje i vítězství Veggiegurtu K-take it veggie v únorovém vydání uznávaného spotřebitelského časopisu dTest. V srpnu uvedl na svých prodejnách další novinky z řady K-take it veggie, například kokosové jogurty (natur a mango-maracuja), neslazený mandlový nápoj nebo bio rýžový nápoj. Většina produktů je v bio kvalitě, a navíc za skvělé ceny. Kaufland ale prodává mnoho dalších oblíbených značek pro vegetariány a vegany jako Alpro, Garden Gourmet nebo vyhlášené bezmasé burgery od Beyond Meat i oblíbené produkty slovenské rodinné značky Lunter včetně jejich hotových 100% rostlinných jídel.

Kaufland_K_take_it_veggie.jpgObchodní řetězec Kaufland se svojí značkou K-take it veggie se stal generálním partnerem série veganských veletrhů Veggie Náplavka, které patří mezi největší akce svého druhu v Evropě, i tohoto nového ještě většího eventu Vegan Future: Expo & Conference 2020 . „Vnímáme, že stále více lidí se chce stravovat zdravě a dává přednost rostlinným alternativám. Naši veggie značku jsme představili již v roce 2016 a stále ji rozšiřujeme. Na přípravě nových produktů spolupracujeme například i s Českou veganskou společností,“ vysvětluje tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.

„Jsme rádi, že jsme mohli být součástí tohoto významného eventu. Kaufland se snaží aktivně předcházet plýtvání s potravinami, používáme materiály šetrné k životnímu prostředí, využíváme energeticky nenáročné technologie nebo se v rámci své plastové strategie snažíme snižovat spotřebu plastů. A také jsme, samozřejmě, velmi rádi, že naše produkty opravdu zaujaly a chutnaly,“ uvedla Renata Maierl. Na veletrhu Kaufland nabídl ochutnávku například K-take it veggie jogurtů, pomazánek a ovocných nebo zelených smoothie z mandlového nebo rýžového mléka s čerstvým ovocem. U stánků probíhala také soutěž o poukázky na nákup do prodejen Kaufland.

Zdroj: tisková zpráva

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft září rgt
Po Út St Čt So Ne
36   1 2 3 4 5 6
37 7 8 9 10 11 12 13
38 14 15 16 17 18 19 20
39 21 22 23 24 25 26 27
40 28 29 30        
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,