Kampaň Skutečně zdravé září pomůže zlepšit školní stravování

skutecne_zdrave_zari_logo.jpg Do kampaně na podporu školního stravování Skutečně zdravé září se zapojují sociálně odpovědní prodejci a výrobci potravin.  

Na září letošního roku připravila iniciativa Skutečně zdravá škola kampaň s názvem Skutečně zdravé září. Partneři kampaně po celé září darují část ceny z každého prodaného výrobků zařazeného do kampaně na rozvoj programu Skutečně zdravá škola, který pomáhá školám zlepšovat školní stravování a vzdělávání o jídle. Nákupem výrobků bude moci každý přispět po celé září například u Lifefood, Sklizeno, Probio, My Food Market a u dalších prodejců a výrobců především kvalitních potravin.

Z prostředků shromážděných během kampaně Skutečně zdravé září bude iniciativa financovat rozšíření programu Skutečně zdravá škola na další školy v roce 2017. Konkrétně se peníze využijí na poradenství školním jídelnám, jak zavádět čerstvé, sezónní potraviny od místních zemědělců a výrobců do školní jídelny, na budování školních zelinářských zahrad, na zajištění vzdělávacích akcí pro žáky v zapojených školách a výjezdy žáků na místní farmy. 

szdraveZari_FB_Promo_2016.png„Program Skutečně zdravá škola je pro školy zcela bezplatný, pro představu ale realizace programu v jedné škole nás, iniciativu, stojí přibližně 15 tisíc korun ročně, které pokrývají lektory, organizátory a materiály pro školy. A právě na to půjdou peníze, které se snažíme prostřednictvím kampaně Skutečně zdravé září vybrat. Aktuálně je v programu 160 škol, do konce roku 2017 bychom jich rádi viděli minimálně 300, musíme mít ale prostředky, abychom je mohli podporovat v jejich snaze o zlepšení," vysvětluje Tom Václavík, odborný garant programu Skutečně zdravá škola a autor kampaně Skutečně zdravé září.

Přispět může každý koupí vybraných výrobků u prodejců, kteří se do kampaně zapojili, a to jak koupí v kamenných prodejnách, tak online. V eshopech budou produkty označeny logem kampaně, v prodejnách bude kampaň propagovaná informačními plakáty. Jaké produkty jsou zařazení do kampaně, se dozvíte i na webu, kde najdete i další informace o kampani.

Do kampaně Skutečně zdravé září se zapojili společnosti:

  • Biopekárna Zemanka
  • BIO-PRO
  • Freshbedynky.cz
  • Hanys oleje
  • Kniha Zlín (jediný partner mimo oblast potravin)
  • Lifefood
  • Lozano Červenka
  • My Food
  • PRO-BIO
  • Sklizeno
  • Tierra Verde
  • Vitalvibe

Program Skutečně zdravá škola

Skutečně zdravá škola je komplexní program zdravého školního stravování. Snaží se, aby si děti jídla vážily, dokázaly si jej vychutnat a věděly, odkud jídlo pochází a jak vzniká. Skutečně zdravá škola pomáhá dětem v rozvoji dovedností a návyků, které budou potřebovat ke zdravému a úspěšnému životu.

Skutečně zdravé školy nabízejí dětem jídlo, které je chutné a zdravé. Pomáhají dětem také získat představu o tom, odkud jídlo pochází a jak se pěstuje nebo vyrábí. Umožňují svým žákům porozumět vztahům mezi jídlem, které jí, a světem, ve kterém žijí. Děti si ze školy odnášejí základy zdravých stravovacích návyků a důležité informace, díky kterým si v životě dokážou vybrat zdravé a kvalitní potraviny.

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červen rgt
Po Út St Čt So Ne
23 1 2 3 4 5 6 7
24 8 9 10 11 12 13 14
25 15 16 17 18 19 20 21
26 22 23 24 25 26 27 28
27 29 30          
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,