Kampaň na podporu biopotravin bude financována z fondů EU a MZE

Na začátku března odstartovala kampaň na propagaci biopotravin. Potrvá 3 roky a je financována Státním zemědělským intervenčním fondem (SZIF) a Evropskou unií. Celkové investice dosáhnou přibližně 24 milionů korun.  

Celkově plyne z fondů Evropské unie na reklamní kampaň zahrnující propagaci bioproduktů a ekologického zemědělství 430 000 eur. Stejnou částkou na kampaň přispívá SZIF.

Každý rok se tržby obchodu s biopotravinami zvyšují o desítky procent. Pro letošek odborníci počítají s rekordním dvojnásobným růstem.  Zatímco odhad za rok 2007 činní 1,3 mld korun, na letošní rok se počítá již s částkou 2,6 mld Kč.

Kampaň proběhne na různých úrovních a v různé intenzitě. Nejvíce se bude do podpory bioproduktů a ekologického zemědělství investovat v prvním roce kampaně, a to více než 15 milionů korun. Počítá se s ATL, BTL, PR a internetovou kampaní. V nadlinkové komunikaci se bude jednat o billboardy a inzerci v tisku. V podlinkové komunikaci se počítá s direct maily, produktovými balíčky a letáky. Taktéž se od 1. března zřizuje infolinka (848 100 708) pro informaci k biopotravinám.

Internet se zaměří na inzerci na specializovaných stránkách a serverech s vysokou návštěvností. Spouští se nekomerční internetové stránky www.ziju-bio.cz propagující EU a české logo biopotravin. Perličkou bude interaktivní internetová hra o bio.

PR se postará o vyvolání diskuse o bioproduktech a životním stylu bio. Vysvětlí přínos biopotravin v oblasti ekologie, ekonomiky, zdraví a gastronomie. Zajímavostí bude roadshow, která osloví lidi v místě prodeje, především ve velkých obchodních centrech.

Kampaň realizuje agentura Ogilvy&Mather.

Pro podporu informovanosti o biopotravinách bylo spuštěno neformální tiskové středisko, které shromažďuje a poskytuje veškeré dostupné informace o biopotravinách. Toto centrum má za úkol sloužit především novinářům, kteří se této problematice věnují.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Ve kterém maloobchodním řetězci nejčastěji nakupujete biopotraviny?

 Kalendář akcí

lft 2017 rgt
lft červen rgt
Po Út St Čt So Ne
22       1 2 3 4
23 5 6 7 8 9 10 11
24 12 13 14 15 16 17 18
25 19 20 21 22 23 24 25
26 26 27 28 29 30    
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

David: Dobrý den přátelé, chtěl bych poprosit VÁS Odpovědět na několik...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
marie: Mám k tomuto dotaz:jsem na biofarmě v horách,v zimě krmeny krávy pouze...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
jana: Pokud tam není napsáno co ta značka znamená, dá se to dohledat na webu....
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,
Eurona: Dobrý den, obracím se na vás s dotazem v čem perete oblečení? já...
Biotrička s potiskem živočichů,
Eurona: Ty jo oblečení vyrobené z plísně? Tak to slyším poprvé, ale je to...
AMWA Organic přináší kolekci bio froté do koupelny,
Eurona: Super ekologické výrobky jsou na Eurona by Cerny. Mám tam osvědčených...
British Journal of Nutrition: Prokázány jasné rozdíly mezi konvenční a bio produkcí mléka a masa,