Kampaň na podporu biopotravin bude financována z fondů EU a MZE

Na začátku března odstartovala kampaň na propagaci biopotravin. Potrvá 3 roky a je financována Státním zemědělským intervenčním fondem (SZIF) a Evropskou unií. Celkové investice dosáhnou přibližně 24 milionů korun.  

Celkově plyne z fondů Evropské unie na reklamní kampaň zahrnující propagaci bioproduktů a ekologického zemědělství 430 000 eur. Stejnou částkou na kampaň přispívá SZIF.

Každý rok se tržby obchodu s biopotravinami zvyšují o desítky procent. Pro letošek odborníci počítají s rekordním dvojnásobným růstem.  Zatímco odhad za rok 2007 činní 1,3 mld korun, na letošní rok se počítá již s částkou 2,6 mld Kč.

Kampaň proběhne na různých úrovních a v různé intenzitě. Nejvíce se bude do podpory bioproduktů a ekologického zemědělství investovat v prvním roce kampaně, a to více než 15 milionů korun. Počítá se s ATL, BTL, PR a internetovou kampaní. V nadlinkové komunikaci se bude jednat o billboardy a inzerci v tisku. V podlinkové komunikaci se počítá s direct maily, produktovými balíčky a letáky. Taktéž se od 1. března zřizuje infolinka (848 100 708) pro informaci k biopotravinám.

Internet se zaměří na inzerci na specializovaných stránkách a serverech s vysokou návštěvností. Spouští se nekomerční internetové stránky www.ziju-bio.cz propagující EU a české logo biopotravin. Perličkou bude interaktivní internetová hra o bio.

PR se postará o vyvolání diskuse o bioproduktech a životním stylu bio. Vysvětlí přínos biopotravin v oblasti ekologie, ekonomiky, zdraví a gastronomie. Zajímavostí bude roadshow, která osloví lidi v místě prodeje, především ve velkých obchodních centrech.

Kampaň realizuje agentura Ogilvy&Mather.

Pro podporu informovanosti o biopotravinách bylo spuštěno neformální tiskové středisko, které shromažďuje a poskytuje veškeré dostupné informace o biopotravinách. Toto centrum má za úkol sloužit především novinářům, kteří se této problematice věnují.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červenec rgt
Po Út St Čt So Ne
27     1 2 3 4 5
28 6 7 8 9 10 11 12
29 13 14 15 16 17 18 19
30 20 21 22 23 24 25 26
31 27 28 29 30 31    
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,