Kampaň Koruna pro BIO do ŠKOL pomůže Nadaci Partnerství

nalepka_Koruna_pro_BIO_do_skol_1.jpg V září letošního roku se významní výrobci a maloobchodníci s biopotravinami zapojí do kampaně s názvem Koruna na BIO do ŠKOL . Partneři kampaně darují 1 Kč z každé prodané biopotraviny na rozvoj programu „Biopotraviny do škol“, který realizuje Nadace Partnerství.  

V průběhu letošního září mohou zákazníci hypermarketů Interspar, dalších obchodních řetězců a specializovaných prodejen najít desítky biopotravin označených logem „Koruna na Bio do škol". Jejich nákupem pomohou získat prostředky pro Nadaci Partnerství, která pomáhá školám zavádět biopotravin do školního stravování.

"Rozhodli jsme se kampaň podpořit z mnoha důvodů, ale tím nejdůležitějším je, že chceme pomáhat zdravému stravování dětí ve školách i doma. Proto do kampaně zapojíme celou řadu biopotravin naší privátní značky Spar Natur*pur ve všech 31 pobočkách hypermarketů Interspar" říká Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS, která se stala platinovým partnerem kampaně.

Popis kampaně

Motivem akce je podpora kontinuálního projektu „Biopotraviny do škol", který je dlouhodobě realizován Nadací Partnerství. Na projekt „Biopotraviny do škol" darují všichni účastníci projektu 1,- Kč z každého výrobku, který bude viditelně označen logem projektu „Koruna pro Bio do škol", prodaného v období 1.9. - 30.9.2009.

Koruna pro BIO do ŠKOL je multiklientská akce na bázi sociálního marketingu umožňující výrobcům
a prodejcům biopotravin:

  • Přispět na dobrou věc v rámci výchovy, vzdělávání a stravování dětí
  • Efektivně podpořit dobré jméno a nabídku partnerů v září, které je Měsícem biopotravin a ekologického zemědělství

Partneři projektu získali možnost účasti na akcích programu, využívání komunikačních materiálů programu a v závislosti na typu partnerství v programu vlastní prostor pro komunikaci na svodném webu a pro využití komunikačních prvků programu na vlastních materiálech.

Partneři akce

  • Interspar - řada Natur*pur - Platinový partner
  • Biopekárna Zemanka - Zlatý partner
  • Biopark - Stříbrný partner
  • Kostelecké uzeniny - Stříbrný partner
  • bio-nebio
  • Pro-bio
  • Country Life
  • United Bakeries

Kreativita projektu

nalepka_Koruna_pro_BIO_do_skol_1.jpgKampaň je zastřešena chytlavým vizuálem. Nosný prvek kampaně tvoří známka, kterou jsou označeny produkty partnerů zapojených do akce. Partneři mohou ke zviditelnění produktů na regále využít regálové lišty a plakáty různých formátů.

panacek_barva_1.jpgKampaň je provázena školákem Tondou, který se objevuje na všech vizuálech akce a má příjemci nenásilně komunikovat hlavní myšlenku akce.  Společníkem školáka je kravka, která zde symbolizuje prvek čisté přírody a ekologické zemědělství. Texty
na hlavních materiálech kampaně jsou vyvinuty tak,
aby příjemci jasně a rychle sdělily benefit akce.

Podpora akce

Instore komunikace

wobler_biodoskol_1_1.jpgNa prvky kampaně mohou spotřebitelé narazit v síti specializovaných prodejen i ve vybraných obchodních řetězcích. Partneři akce získali ke zviditelnění akce v místě prodeje sérii známek, woblerů, regálových lišt a plakátů. Společnost Spar pro označení vlastní řady biovýrobků Natur*pur využila individuálně řešené materiály, které spojují základní vizuální prvky akce s korporátními prvky společnosti Spar a značky Natur*pur.

Partnerská média

Kampaň je podpořena sérií článků a inzerátů v síti partnerských časopisů a webových portálů. Mediálními partnery kampaně jsou odborné tituly Potravinářský zpravodaj a Potravinářská revue
z nakladatelství Agral , časopisy Regal, Trend Marketing a Hotel&Spa z vydavatelství Economia,
Food Service z Českého a slovenského odborného nakladatelství, společenské časopisy Děti a my, Rodina a škola nakladatelství Portál, časopis Meduňka a weby Uzlíček.cz, Chytrá žena.cz, Rodina.cz, Nazeleno.cz, Žena.cz, Jidelny.cz, Bio-info.cz a AZ RODINA.cz.

Microsite

WEB_docasny_002_1.jpgDůležitou součástí kampaně je microsite www.miliondetem.cz, na které se mohou zájemci v průběhu kampaně dozvědět více informací o kampani a projektu Biopotraviny do škol. Naleznou zde informace o partnerech, biopotravinách a dalších zajímavostech ze světa ekologického zemědělství. Součástí webu je i jednoduchá soutěž, ve které nejlépe tipující účastníci získají dárkové balíčky od partnerů kampaně.

Eventy

V rámci kampaně budou uspořádány dvě venkovní akce pod názvem SOBOTY S BIO. 4. - 5. 9. bude stánek kampaně součástí Jihomoravských dožínek, které probíhají na výstavišti v Brně. V sobotu 12. 9. bude možné navštívit stánek Koruny pro BIO do SKOL na pražské Ladronce. Na stánku návštěvníci mohou ochutnat bioprodukty některých partnerských společností, seznámit se s projektem „Biopotraviny do škol" od zástupců Nadace Partnerství a potkat zajímavé osobnosti na poli zdravé výživy a biopotravin.

Základní koncept projektu

Cílem programu „Biopotraviny do škol" je zajistit zdravější a udržitelnou výživu pro děti a mládež prostřednictvím postupného zavádění biopotravin - produktů ekologického zemědělství - do školního a předškolního stravování.  Projekt je realizován Nadací Partnerství

Z biopotravin již vaří desítky českých školních jídelen nebo mateřských škol, například Waldorfská mateřská škola v Brně, Mateřská škola Čtyřlístek v Třebíči, školní jídelna ZŠ a MŠ Ostrožská Lhota, školní jídelna Příbram nebo školní jídelna Chotěboř.  

V Německu z biopotravin vaří stovky škol a menz, v Itálii je dokonce příprava školních obědů z biosurovin povinná ze zákona. Ve Vídni tvoří biopotravin více než 50 % surovin používaných při přípravě obědů v mateřských školách, podobný podíl bude brzy dosažen i na základních školách.

Na co půjdou peníze vybrané Nadací Partnerství

Z prostředků shromážděných během kampaně „Koruna pro BIO do škol" budou moci čerpat školy na projekty zaměřené na vzdělávání dětí o zdravém stravování, udržitelném zemědělství a vztahu jídlo - zdraví člověka a planety Země. Grant od Nadace Partnerství budou moci použít například na zavedení biopotravin do školního bufetu, otevření informačního centra pro veřejnost o biopotravinách, zavádění biopotravin do přípravy školních obědů, vzdělávací semináře, exkurze na ekologické farmy, pořádání „Bio dnů" pro veřejnost nebo na spolupráci s místními biozemědělci.  Zapojením se do programu Biopotraviny do škol posiluje škola důležitost zdravého a udržitelným způsobem vyrobeného jídla a pomáhá vytvářet mosty mezi městskou a venkovskou komunitou.Program „Biopotraviny do škol" je součástí programu Škola pro udržitelný život Nadace Partnerství www.skolaprozivot.cz.

O partnerech akce Koruna pro BIO do škol

SPAR Česká obchodní společnost s.r.o. / Natur*pur

Společnost nabízí vlastní ucelenou řadu bioproduktů s označením SPAR Natur*pur, která obsahuje
více než 120 výrobků. Všechny biopotraviny řady SPAR Naturpur se vyznačují vysokou kvalitou
a nezaměnitelnou chutí. Bioprodukty si mohou zákazníci zakoupit ve všech hypermarketech INTERSPAR i v supermarketu SPAR. Bioprodukty SPAR Natur
pur jsou nabízeny v atraktivních
obalech ve speciálně označených a vyčleněných prostorech.
http://www.interspar.cz/

Biopekárna Zemanka

Biopekárna Zemanka je jedna z nejrychleji rostoucích firem v oblasti biopotravin v České republice. Biopekárna Zemanka má stabilně v portfoliu 12 pekařských biovýrobků jako jsou sladké sušenky a slané krekry. Výrobky jsou specifické hned v několika oblastech.
Biopekárna vyrábí jen biopečivo, používá ruční výrobu, nepoužívá bílý cukr, ztužené tuky, konzervanty, umělá barviva ani aromata. Oblibu výrobků z Biopekárny Zemanka dokládají i získaná ocenění Česká biopotravina roku 2007 a 2008 v kategorii Pečivo a Nejoblíbenější česká biopotravina roku 2008 u spotřebitelů.
Biopečivo z Biopekárny Zemanka je distribuováno zejména přes prodejny biopotravin, v poslední době rychle roste zastoupení také v maloobchodních řetězcích (dm drogerie, COOP), pro některé pekárna vyrábí biopečivo na zakázku do vlastních značek (Naše bio - Billa a Albert bio).
http://www.biopekarnazemanka.cz/

Kostelecké uzeniny a.s.

Do produktového portfolia této významné potravinářské společnosti patří mimo jiné i   skupina biovýrobků. Nejstarším a nejzajímavějším výrobkem je Biouherák, který se vyrábí od roku 2004. Významnou součástí bioproduktů je i bio vepřové maso dodávané na trh v ochranné atmosféře.

Sortiment BIO obsahuje 6 základních druhů výrobků.
www.kosteleckeuzeniny.cz

Biopark s.r.o.

Biopark s.r.o. je obchodní a zpracovatelskou firmou zajišťující pro ekologické zemědělce společný odbyt a finalizaci zemědělských produktů. Biopark vlastněný českými zemědělci dnes patří k největším dodavatelům českých biopotravin do prodejen zdravé výživy i obchodních řetězců v České republice
a na Slovensku. Primárně je společnost zaměřena na dodávku kuřecího, hovězího a jehněčího biomasa.
www.biohovezi.cz, www.biokureci.cz, www.jehneci.cz

bio nebio s.r.o.

Společnost bio nebio zásobuje nezávislé prodejny po celé ČR kvalitními bio potravinami. Pod značkou bio nebio naleznete např. celozrnné sušenky a krekry z české rodinné pekárny nebo sušené plody z konkrétních pěstitelských oblastí nakupované od spolehlivých obchodních partnerů nebo v místě pěstování. Společnost zároveň dováží tradiční německé bio potraviny od firmy RAPUNZEL, čokolády od firmy VIVANI, výrobky z alpského mléka BERCHTESGANER či čerstvé sýry z podhůří Alp. Část sortimentu je nakupována v rámci Spravedlivého obchodu.
www.bio-nebio.cz

PRO-BIO, obchodní společnost s r.o.

První, ryze český, výrobce biopotravin v České republice, který patří mezi zpracovatele biosurovin.
Do kampaně Koruna pro BIO do ŠKOL společnost zařadila prestižní a nejstarší produktovou řadu společnosti - BIOHARMONIE, která zastřešuje základní výrobky převážně z obilnin zpracovaných
v bio mlýně PRO-BIO.
www.probio.cz/

Country Life, s. r. o.

Společnost Country Life, s. r. o., byla založena na jaře v roce 1991 a byla první, kdo přinesl biopotraviny na český trh. Stoprocentním vlastníkem Country Life je občanské sdružení Společnost Prameny zdraví, která je součástí celosvětového křesťanského hnutí zaměřeného na programy zdravého životního stylu.
Bio a zdravý životní styl - Country Life nabízí komplexní řešení Oblasti biopotravin a zdravého životního stylu se věnujeme na všech úrovních a ve všech směrech - od ekofarmy, přes velkoobchod až po kurzy zdravého životního stylu.
www.countrylife.cz

Fair Trade Centrum s.r.o.

Společnost, která se zabývá prodejem a distribucí Fair Trade výrobků v České a Slovenské republice. Fair Trade Centrum s.r.o. úzce spolupracuje s rakouskou firmou "Eine Welt Handel AG", která za dvacet let své existence vytvořila třicet Fair trade - projektů v patnácti rozvojových zemích. Společnost nabízí 3.500 výrobků od potravin až po košíky.

www.fairtradecentrum.cz

UNITED BAKERIES a.s.

United Bakeries je vedoucí pekárenská skupina v regionu střední Evropy. Do segmentu BIO vstopila společnost v roce 2008. Bio výrobky doplňují širokou nabídku standardních produktů DELTA a jsou zařazeny do sortimentu pod značkami DELTA i CEREA. Od běžných výrobků jsou odlišeny výrazným symbolem BIO.
www.united-bakeries.cz

Garant programu

Nadace Partnerství

Nejvýznamnější česká nadace, podporující projekty udržitelného rozvoje ve všech regionech České republiky. Během 18 let své existence podpořila formou nadačních příspěvků ve výši přes 213 miliónů korun více než 2 383 projektů.

Kontakty: Michal Veselý, ředitel rozvoje
E-mail: michal.vesely@nap_cz
tel: 515 903 136

Ladislav Hanuš, koordinátor programu Škola pro udržitelný život
E-mail: ladislav.hanus@nap_cz
Tel. 515 903 124

Organizátoři kampaně

Mgr. Tomáš Václavík - Green marketing

Přední marketingová agentura na trhu biopotravin a bioproduktů, která realizuje projekty zaměřené na podporu českého ekologického zemědělství a prodeje biopotravin.

Kontakt: Tomáš Václavík
E-mail: tom@greenmarketing_cz
tel: 541 263 456

Outcomm s.r.o.

Komunikační agentura s širokým portfoliem služeb. Společnost s prokazatelnou zkušeností s vývojem funkčních komunikačních konceptů na potravinářském trhu.

Kontakt: Miroslav Kozel
E-mail: miroslav.kozel@outcomm_cz
Tel: 773 984 589

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2019 rgt
lft září rgt
Po Út St Čt So Ne
35             1
36 2 3 4 5 6 7 8
37 9 10 11 12 13 14 15
38 16 17 18 19 20 21 22
39 23 24 25 26 27 28 29
40 30            
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,
Miloš: Vzali v úvahu i ekologickou zátěž při výrobě a používání...
Nová studie: ekologické zemědělství chrání klima,
Eliska: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, o které město (pozice manažera...
Společnost Country Life přijme manažera e-shopu,
Daniela: Dobrý deň, som študentkou Vysokej školy ekonomickej v Praze a píšem...
Heřmaňák: první částečně bezobalový farmářský trh v Česku oslavil rok,
patricie: skvělá akce, všem doporučuji několik let ... jen: JE TENTO TÝDEN (ne...
Netradiční filmový festival o jídle Země na talíři již příští týden,
Jana: Dobrý den jsem tu nová, chci se zepta máte někdo zkušenost se značkou...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Šárka: Gratulace Karlovi Kalnému za jeho steaky z anguse...potvrzuji,že jsou...
Známe vítěze soutěže Česká biopotravina roku 2018,