Gucci snižuje množství obalů a emisí CO2

gucci_logo1.jpg V centru nového ekologického programu společnost Gucci je snaha o snížení spotřeby materiálů, používání výhradně papíru certifikovaného Forest Stewardship Council (FSC) a 100procentní recyklovatelnost.  

Tato iniciativa bude spuštěna od června 2010 ve všech 284 prodejnách, které společnost Gucci přímo vlastní. Díky svému ekologickému programu společnost Gucci očekává, že do konce roku 2010 sníží množství plastového odpadu o 35 tun, 1 400 tun papíru, asi 10 000 tun CO2 v emisích a zhruba 4 miliony litrů benzinu.

Všichni dodavatelé společnosti Gucci, kteří se podílejí účastní nového projektu v oblasti obalů, jsou certifikované FSC. Certifikace FSC potvrzuje, že všechny stromy, použité k výrobě papíru pro nákupní tašky a dárkové krabice, pochází z udržitelně spravovaných lesů, a že každá fáze výrobního řetězce splňuje standardy FSC.

guci1.jpgVnitřek nákupních tašek ponese tuto větu: „Tato nákupní taška je certifikovaná dle směrnic FSC a je ze 100 procent vyrobena z recyklovatelného materiálu“. Z nákupních tašek a krabic byly odstraněny všechny plastové povrchy. Hedvábný papír již nemá povrchovou úpravu a na stužku je používána místo polyesteru bavlna.

Společnost Gucci se zavázala, že do konce roku 2010 bude nakupovat jen produkty z FSC certifikovaných lesů, aby zajistila, že žádný papír již nepochází z ohrožených lesů, včetně deštných pralesů v Indonésii. Společnost bude také nadále při výrobě obalů usilovat o používání alternativních vláken, včetně biologicky rozložitelné tašek vyrobených z kukuřice, bambusu a bavlny.

Gucci také nahradí všechny plastové figuríny do výkladních skříní ekologičtějšími verzemi, vyrobenými z polystyrenu, který je trvanlivý a 100 procentně recyklovatelný. Budou používány pouze vodou ředitelné barvy.

Ostatní udržitelné opatření zahrnují nahrazení tištěných firemních propagačních materiálů elektronickými, včetně katalogů. Společnost také při výrobě nábytku do prodejen přejde z používání masivního dřeva na používání dýhového nábytku.

Gucci také zavádí optimalizaci řízení dopravy a distribuce s cílem snížit kamionovou přepravu o 30 procent, a zavádí program úspory energie pro svoji maloobchod síť.  

Gucci je jedna z nejznámějších luxusních značek oděvů a módních doplňků na světě. Italská firma Gucci si zakládá na tom, že veškeré její výrobky se stále vyrábějí v řemeslných dílnách kolem Florencie, kde vznikla jako rodinný podnik v roce 1921.

 

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44             1
45 2 3 4 5 6 7 8
46 9 10 11 12 13 14 15
47 16 17 18 19 20 21 22
48 23 24 25 26 27 28 29
49 30            
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

františek: jen jsem se nikde nedočetl jak chtějí výpadek vajec z klecového chovu...
Klecovým chovům odzvonilo,
Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,