Gastrofresh rozšířil nabídku o bioovoce a zeleninu
Rodinná společnost Ludvík Kacer - Gastrofresh působí na trhu jako velkoobchodní prodejce čerstvého ovoce a zeleniny, bylinek a čerstvých hub.
Zboží dováží přímo jak od tuzemských pěstitelů, tak ze zahraničí několikrát v týdnu, aby zajistili svým zákazníkům kvalitní a čerstvé zboží. Gastrofresh zásobuje různé gastronomické provozovny od restaurací a hotelů až po školy. Od října rozšířila svoji nabídku také o bio ovoce a zeleninu. Proč? Na to jsme se zeptali obchodní ředitelky Anny Zemanové:
Z jakého důvodu jste svoji nabídku rozšířili také o bioovoce a biozeleninu?
V první řadě jsme chtěli vyhovět zvyšující se poptávce na trhu a rostoucímu zájmu ze strany našich zákazníků. Rozhodli jsme se tak vstoupit na tuzemský trh jako nový přímý dovozce a distributor bio ovoce a bio zeleniny.
Pevně věřím, že se pro své zákazníky staneme spolehlivým a stabilním dodavatelem zaručujícím produkty v biokvalitě.
O kolik byste řekla, že jsou vámi nabízené bioprodukty dražší než konvenční?
Bioprodukty jsou standartně dražší (řádově kolem 30 až 40 %) než běžná zemědělská produkce. Záleží však také na aktuální denní a sezónní nabídce.
Jak na vyšší cenu reagují vaši zákazníci?
Je přirozené, že by každý zákazník chtěl nakupovat za výhodnější ceny, ale ty se v případě biopotravin dostaví s rostoucím rozvojem ekologického hospodářství.
Kdo budou převážně zákazníci pro biozeleninu a bioovoce?
Naším cílem je s bio produkty oslovit co nejširší okruh zákazníků.
Váš sortiment je dovážen ze zahraničí. Uvažujete o vyhledávání domácích dodavatelů bioproduktů?
Samozřejmě. V současné době jsme již v kontaktu s několika českými biofarmami a do budoucna rozhodně spolupráci navážeme i s nimi.
Jaký podíl myslíte, že by biozelenina a biovoce mohli dosáhnout v zastoupení objednávek vašich klientů do dvou až tří let?
Nyní se pohybujeme mezi 1-2 %, nicméně v následujících letech počítáme s nárůstem.
Neděle, 30. listopad 2008