Evoluce kosmetické značky Dr.Hauschka

Dr._Hauschka_logo.jpg Značka Dr.Hauschka je po více než 40 let fascinujícím zážitkem. Stojí za ní tradice, příběh, nadšení lidí, kteří pro značku pracují, a nespočet přípravků, které díky své absolutní kvalitě dobyly svět.  

Jestliže dříve kdokoliv pochyboval o atraktivitě čistě přírodní kosmetiky, Dr.Hauschka ukázal, že ekologie a estetika mohou společně dokonale souznít. Prostředí na trhu s biokosmetikou se mění a stále více dodavatelů na tomto poli nabízí své produkty, a tak se i Dr.Hauschka přirozeně vyvíjí ve smyslu evoluce.

Mezi nové prvky designu produktů patří exkluzivní písmo Viacultura a nové logo, které už není součástí barevných pruhů, ale vrátilo se do svrchní části obalů. U značky Dr.Hauschka jde o víc, než jen o použití pěstícího přípravku. Motto „kosmetická kultura“ má hlubší význam, který se soustřeďuje na celkovou harmonizaci, zdraví a multismyslový zážitek během jednoduchých kosmetických rituálů, které s přípravky Dr.Hauschka denně provádíte.

DrHauschka_pece_o_plet_skupina445.jpgMilostný příběh krásy a vědy

Kosmetika Dr.Hauschka německé společnosti WALA přináší ucelenou péči o pokožku založenou na rytmickém koloběhu přírody, rovnováze a léčivých účincích biodynamicky pěstovaných rostlin v jejich nejpřirozenější podobě.

Principem kosmetické péče Dr.Hauschka je podpořit zdravé a normální fungování pokožky na základě vlastních obnovovacích mechanizmů a rytmů. Nejdůležitější je předejít nevyváženosti pleti, jako je suchost, přecitlivělost, přemašťování, předčasné stárnutí apod. Pokožka by si měla zachovat svoji svobodu a neměla by být závislá na substitučních látkách – pokud je nadměrně suchá či mastná - měla by být podpořena tak, aby se opět naučila správně hospodařit se svojí produkcí tuku či vody.

První kosmetický přípravek značky Dr.Hauschka spatřil světlo světa v roce 1967. Spolupráce Dr. Rudolfa Hauschky a kosmetoložky Elisabeth Sigmund však započala již o 5 let dříve. Svůj příběh začali psát v sídle společnosti WALA nedaleko Stuttgartu, v německém Eckwäldenu. Dnes si můžete vybrat mezi více než 150 kosmetickými přípravky a dekorativní řadou Dr.Hauschka a v nejnovější době i přípravky pro péči o zdraví pod názvem Dr.Hauschka Med.

Značka kvality

NATRUE_CO_R_1.jpgCertifikace je v případě přírodní kosmetiky velmi důležitá, protože odděluje skutečně přírodní kosmetiku od té pseudopřírodní. Pro značku Dr.Hauschka jsou certifikáty už jen a pouze značkou kvality použitých ingrediencí, protože svým složením a funkčností obstála mezi nejvyhlášenějšími a nejluxusnějšími značkami napříč kosmetickým spektrem. Jako bonus však mezi luxusními kosmetickými značkami nabízí i zcela netoxické ingredience a přírodní složení produktů, které prospívá kráse i zdraví.

Všechny produkty mají mezinárodní certifikát NaTrue, který existuje od roku 2008 a na jehož vzniku se podílela také společnost WALA. Značky jako Dr.Hauschka ve svém vlastním zájmu vyvolaly poptávku po mezinárodní certifikaci, která kvalitu jejich produktů ověřuje v celosvětovém měřítku. Kosmetika Dr.Hauschka je přísně bez syntetických konzervačních, barvících i vonných látek, bez ropných produktů, parabenů, silikonů a PEG derivátů.

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červenec rgt
Po Út St Čt So Ne
27     1 2 3 4 5
28 6 7 8 9 10 11 12
29 13 14 15 16 17 18 19
30 20 21 22 23 24 25 26
31 27 28 29 30 31    
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,