dm drogerie má za sebou úspěšný rok

dm_drogerie.jpg Společnost dm drogerie markt s.r.o. zakončila obchodní rok 2008/2009 velice úspěšně. V České republice dosáhla za období  říjen 2008 – září 2009 opět kolosálního obratu, tentokrát ve výši 4 793 mil. Kč, a navázala tak na úspěch obchodního roku 2007/2008. Dosažený obrat představuje nárůst o 19,6 procent v porovnání s předešlým rokem.  

dm Rakousko společně se svými stoprocentními dceřinými společnostmi, mezi které kromě České republiky patří další země střední a jihovýchodní Evropy (Maďarsko, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Rumunsko a Bulharsko), dosáhla celkového obratu ve výši 1,463 mld. EUR a tím nárůstu obratu o více než 11,7 procent. Dceřiné společnosti se na obratu podílejí ze 60 %, tedy obratem 884 mil. EUR, což odpovídá nárůstu o 15,6 %.
Celý koncern včetně dm Německo dosáhl obratu 5,21 mld. EUR a vykazuje tak nárůst obratu o 11,6 procent.

Za úspěchem stojí důvěra

Gerhard Fischer, jednatel dm Česká republika, k tomu dodává: „Máme radost z dynamického rozvoje navzdory obrovské recesi a hospodářské krizi. Rok, který byl bouřlivý pro ekonomiku i  mnoho spotřebitelů, se v drogistickém odvětví víceméně negativně neprojevil. Důvod je zřejmý: Lidé si právě v dobách, kdy musí více přemýšlet o penězích, které mohou utratit, chtějí i nadále dopřávat každodenní malý luxus. Mnoho lidí je nyní z nejrůznějších důvodů nuceno šetřit při vyšších výdajích a nemůže si dovolit například nové auto nebo větší byt. „Malý luxus" v podobě nové vůně nebo speciální pečující kosmetiky slouží v tomto případě jako náhrada za to, co si člověk nemůže dopřát.“

„dm se také povedlo upevnit své postavení a zvýšit svůj podíl na českém trhu. Důvod vidíme kromě jiného v naší výborné pověsti a váženosti značky dm.  Na tomto místě je třeba vyzdvihnout především atraktivitu sortimentu, spolehlivý koncept dlouhodobých cen, který garantuje každé snížení ceny na dobu minimálně 4 měsíce; výhody nabízené stálým zákazníkům, přátelský přístup a kompetence našich spolupracovníků,“ dodává pan Fischer.

dm výrazně posílila podíl na českém trhu s drogistickými řetězci, a to o 4,9 % (Zdroj: Nielsen Summary Level Report Drug, 09/2008 –08/2009 versus 09/2007 – 08/2008).
Za tímto úspěchem stojí i firemní filozofie a emocionální vztah k zákazníkům.

Další rozšíření bio sortimentu a přírodní kosmetiky

Ke zvyšování kvality sortimentu, který dm nabízí, přispívá především sortiment biopotravin a přírodní kosmetiky. Obě kategorie jsou neustále rozšiřovány. 


dm tímto způsobem podporuje zdravý a uvědomělý životní styl a zároalnatura_keksy.jpgveň šetrný přístup k životnímu prostředí a k přírodním zdrojům. Bio sortiment byl rozšířen o další nové produkty českých výrobců a o nové výrobky značky AlnaturA. Na přelomu června a července 2009 byla nově zavedena dětská bio výživa ve skle, mléko a dětské kaše dm privátní značky babylove.


Od roku 2008 nabízí dm také ekologické dětské pleny dm privátní značky Alana, jejichž vnější rouno a prodyšná ochranná vrstva jsou až 100% odbouratelné.


dm klade důraz na nabídku bio a přírodní kosmetiky.  Paleta těchto produktů je průběžně doplňována  a rozšiřována. I proto byla do dm sortimentu v březnu 2009 zařazena nová řada privátní značky dekorativní kosmetiky alverde. alverde nabízí široký základní sortiment i různé speciální produkty. Naplňuje neustále rostoucí poptávku zákazníků po přírodní dekorativní kosmetice. dm tak za příznivé ceny nabízí vysoce kvalitní výrobky, které neobsahují látky na bázi ropných olejů, alverde1.jpgsyntetické a konzervační látky ani barviva a odpovídají směrnicím kontrolované přírodní kosmetiky. Roste také poptávka po kosmetice, určené speciálně pro muže. dm na ni zareagovala zavedením nové pečující řady alverde men a snaží se tak vyjít vstříc specifickým potřebám mužů při péči o pleť.


V únoru 2009 rozšířila dm také svůj ekologický sortiment (čističe, prostředky pro domácnost). Tyto nové výrobky mají nízkou toxicitu, představují menší zátěž pro životní prostředí a jsou snadněji biologicky odbouratelné.

dm se chce podělit o svůj úspěch

Logo_Bio_do_skol.jpgEkonomický úspěch byl v uplynulém obchodním roce investován do dalšího zatraktivňování našich prodejních cen. Kromě toho si dm stanovila jasný cíl se o tento svůj úspěch podělit v duchu sociální odpovědnosti se svým okolím.
Leden a únor  2009 byly v dm ve znamení trvalé udržitelnosti. dm podpořila projekt „BIO do škol“. Na tomto projektu spolupracovala dm s „Nadací partnerství“, nejvýznamnější českou nadací, podporující trvale udržitelný rozvoj. Cílem projektu bylo podpořit trvale udržitelnou produkci potravin prostřednictvím ekologického zemědělství a biopotravin a tím zajistit zdravější stravu pro děti a mládež. Na podporu tohoto projektu byla darována 1 Kč z každého označeného výrobku, prodaného v dm v období 28.1. – 24.2. 2009. Celková částka  ve výši téměř 360.000 Kč byla předána vybraným školám. Tato finanční podpora by měla být použita např. ke vzdělávání dětí o zdravé stravě a o trvale udržitelném hospodaření, k návštěvě ekologické farmy nebo ke spolupráci s regionálními zemědělci.

Vynikající vývoj společnosti dm drogerie markt s.r.o. v obchodním roce 2008/2009 dokazuje, že se hospodaření v duchu trvalé udržitelnosti a s vědomím odpovědnosti osvědčuje právě v dobách krize.
„Princip trvalé udržitelnosti není luxusem v dobách rozkvětu, ale postojem, který by měl provázet náš ekonomický systém obecně a také právě v dobách krize,“ konstatuje Gerhard Fischer.

dm – výhled do příštího obchodního roku

V příštím obchodním roce plánuje dm Česká republika investice v celkové výši 342 mil. Kč, z toho 309 mil. Kč na expanzi. Na další rozvoj informačních technologií jsou plánovány investice ve výši 29 mil. Kč.
V příštím obchodním roce je plánováno otevření 32 nových prodejen.

V obchodním roce 2009/2010 bude dm opět aktivní i v oblasti společenské zodpovědnosti firem.

 

Zdroj: Tisková zpráva dm drogerien markt

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Příspěvky

dm drogerie má za sebou úspěšný rok Odpovědět   Dagmar Bendáková 3. 11. 2009, 22:28:01
Do drogerie dm chodím ráda nakupovat, jsem spokojená jak s obsluhou tak i se sortimentem nabízeného zboží. Přeji hodně úspěchů.
Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2019 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44         1 2 3
45 4 5 6 7 8 9 10
46 11 12 13 14 15 16 17
47 18 19 20 21 22 23 24
48 25 26 27 28 29 30  
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,
Miloš: Vzali v úvahu i ekologickou zátěž při výrobě a používání...
Nová studie: ekologické zemědělství chrání klima,
Eliska: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, o které město (pozice manažera...
Společnost Country Life přijme manažera e-shopu,
Daniela: Dobrý deň, som študentkou Vysokej školy ekonomickej v Praze a píšem...
Heřmaňák: první částečně bezobalový farmářský trh v Česku oslavil rok,
patricie: skvělá akce, všem doporučuji několik let ... jen: JE TENTO TÝDEN (ne...
Netradiční filmový festival o jídle Země na talíři již příští týden,