Dm drogerie končí s igelitkami zdarma

dm_drogerie.jpg Zodpovědné chování je pro dm prioritou.   

Společnost dm nabízí zákazníkům již téměř 1.300 produktů šetrných k přírodě a pokračováním úspěšné kampaně „Už dnes myslíme na zítřek“ vybízí spotřebitele k zodpovědnému chování k životnímu prostředí. Čím více lidí se bude chovat k přírodě ohleduplně a zodpovědně, tím větší bude celkový přínos pro nás všechny.

„Už dnes myslíme na zítřek“ – pod tímto heslem zahajuje společnost dm druhý ročník úspěšné kampaně, která si klade za cíl přiblížit zákazníkům téma zodpovědného chování k prostředí, ve kterém žijeme. Zatímco se loňská dvouměsíční kampaň věnovala tématům týkajících se přírodní kosmetiky, fair trade nebo principům ekologického praní, letos se společnost dm rozhodla zaměřit na téma třídění odpadu vzniklého zejména po použití drogistických výrobků a na téma opakovaně použitelných nákupních tašek.

Dejme sbohem igelitkám

V souladu s kampaní „Už dnes myslíme na zítřek“ a s ohledem na životní prostředí se společnost dm drogerie markt rozhodla zcela ukončit k 20. 7. 2016 vydávání plastových sáčků zdarma. „Jako společnost, která se dlouhodobě zabývá tématem trvalé udržitelnosti a příkladným působením ve svém okolí, nastavujeme toto opatření ještě dříve, než se tak stane zákonnou povinností v souvislosti s přijetím směrnice Evropského parlamentu a Rady o obalech a obalových odpadech, která bude zavádět povinnost pro členské státy EU přijmout opatření k trvalému snížení spotřeby malých plastových sáčků,“ vysvětluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu. Cílem tohoto kroku je snížení množství odpadů spojených s likvidací plastových tašek a podpora uvědomělého přístupu k životnímu prostředí, které je pro kvalitu našeho života zásadní.

Na právě probíhající kampaň se společnost snaží upozornit hned několika cestami. Zákazníci se o ní mají možnost dozvědět např. z internetových stránek, newsletteru, vznikla také speciálně zaměřená brožura – příručka zodpovědného spotřebitele „Třídění odpadu má smysl“, která radí, jak správně třídit odpad. Tuto příručku si zákazníci mohou zdarma vyzvednout na všech prodejnách dm.

Zdroj: tisková zpráva

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft říjen rgt
Po Út St Čt So Ne
40       1 2 3 4
41 5 6 7 8 9 10 11
42 12 13 14 15 16 17 18
43 19 20 21 22 23 24 25
44 26 27 28 29 30 31  
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

františek: jen jsem se nikde nedočetl jak chtějí výpadek vajec z klecového chovu...
Klecovým chovům odzvonilo,
Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,