Biopotraviny pro děti zažívají trvalý růst

Rodiče, pro něž je zdraví jejich dětí na předním místě, nadále pro své děti nakupují zdravé potraviny přesto, že díky ekonomické recesi v řadě dalších oblastí šetří.  

Prodeje většiny významných značek biopotravin pro děti zaznamenávají trvalý růst.

Annies_organic.jpgUSA: značka Annie's, s ročním obratem ve výši 100 milionů dolarů, zaznamenala od září 2008 růst prodejů o 25 procent a nic nenaznačuje tomu, že by se měl růst zpomalit. Rodiče se chtějí za každou cenu v potravinách pro děti vyhnout reziduím pesticidů, růstovým hormonům a antibiotikům, běžně podávaným hospodářskýkm zvířatům v USA. Velkou popularitu si získala kniha Dr. Greena "Feeding baby green", jež dává rodičům návod, jak se při výživě děti vyhnout nebezpečným potravinám.

EarthsBest.gifVelká Británie: v loňském roce zaznamenala dětská biovýživa růst o 11,7 procenta, zatímco konvenční kategorie rostla jen o 7 procent. Dokonce i zavedené značky jako německý HiPP rostl vloni o 8 procent.
Mnohé nové bioznačky, zaměřené specificky na děti, zaznamenaly meziroční růst v dvouciferných číslech přesto, že zákazníci v jiných oblastech šetří.

Hipp.jpgTaké v České republice je biokategorie „dětská a kojenecká výživa" největší kategorií na trhu. Firma HiPP Czech, největší dovozce biopotravin a firma s největším obratem s biopotravinami na českém trhu, má v této kategorii dominantní postavení a její výrobky nabízí většina maloobchodníků a lékáren. Konkurovat se jí před dvěma lety rozhodla firma Hamé se svým Bio Hamánkem, do České republiky se ale vozí i další biovýrobky pro nejmenší: HERO, Martin Everst Naturkost, Humana, Probios, Holle, Sunval, Alnatura a další. Vloni také na trhu uvedla biomléko a dětské kaše Babio česká firma Goldim.

babylove_bio_dm.gifNěkteré maloobchodní řetězce nabízí dětskou biovýživu pod svými exkluzivními značkami: dm drogerie: Alnatura a Babylove, Rossman: Babydream a Kaufland: Little Bee. Jak Bio-info již informoval, výrazně se v poslední době rozšířil počet výrobků kojenecké stravy maloobchodní značky Babylove nabízené v prodejnách dm drogerie. Prodejce jich nyní má v nabídce více než 40.

Jak vyplývá z Cenového BIOmonitoru agentury Green marketing, 21 procent všech položek v biokvalitě ve všech maloobchodních řetězcích v České republice tvoří kategorie Kojenecká a dětská výživa, meziměsíční nárůst počtu položek byl v červenci 11,3 procenta. Více než polovina všech nabízených položek kojenecké a dětské biovýživy dodává firma Hipp. Silné zastoupení co do počtu regálových položek má i Hamé s BioHamánkem a také dm drogerie s exkluzivně dodávanou značkou AlnaturA a s nově významně rozšířenou řadou své privátní bioznačky Babylove.

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft červen rgt
Po Út St Čt So Ne
23 1 2 3 4 5 6 7
24 8 9 10 11 12 13 14
25 15 16 17 18 19 20 21
26 22 23 24 25 26 27 28
27 29 30          
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,
Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,