Biokosmetika Melvita otevřela druhou prodejnu v Praze

prodejna_Melvita_Hl._nadrazi_mala.jpg Francouzská biokosmetika Melvita vstoupila v srpnu na český trh a nabízí rozsáhlý sortiment kosmetických výrobků, medů a potravinových doplňků. Od září již v druhé prodejně v Praze.  

O tom, že pro Melvitu je vnitřní krása stejně důležitá jako krása vnější, se můžete přesvědčit v obou nově otevřených prodejnách v Praze: v OC Nový Smíchov a nyní nově také v prostoru zrekonstruovaného Hlavního nádraží. Pro ty, kteří mají Prahu daleko, bude od podzimu k dispozici také internetový obchod www.melvita.cz.

prodejna_Melvita_Hl._nadrazi_1.jpgV současnosti Melvita působí v 8 zemích a její výrobky tvoří jednu z nejširších bio řad na světě. Podíl této značky na trhu ve všech zemích průběžně roste. Dnes je Melvita jedničkou na francouzském trhu s biokosmetikou. Soustředí se na to, aby co nejvíce ingrediencí pocházelo z ekologicky čistého zemědělství. Výrobky značky Melvita obsahují více než 600 přírodních ingrediencí s prokázanou účinností.

prodejna_Melvita_Hl._nadrazi_3_1.jpgZásady Melvity tkví i v upřednostňování rostlinných olejů, které poskytují buněčným membránám flexibilitu a propustnost nutnou pro jejich správnou funkci a regeneraci. Ve výrobě eliminuje parabeny, triclosan, umělá barviva, chemické filtry, hlinité soli a další konzervanty, které mohou škodit vám i životnímu prostředí. Všechny ingredience i samotná výroba podléhá pečlivé kontrole – důkazem mohou být testy účinnosti a dermatologické testy, přičemž žádný z testů se neprovádí na zvířatech (např. při vývoji výrobků z řady Maminka a Miminko spolupracovala Melvita také s pediatry, aby zaručila vhodnost výrobků pro ty nejmenší).

prodejna_Melvita_Hl._nadrazi_5_1.jpgMezi výrobky Melvita si opravdu každý najde to, co právě hledá. Jejich rozmanitost je jednou z nejširších na světě – právě to její zákazníci nejvíce oceňují. Tradiční výrobky určené k péči o tělo a pleť, originální toaletní vody i koupelové přípravky dokazují, že Melvita má opravdu přírodu v srdci, neboť veškeré výrobky prospívají životnímu prostředí i vašemu tělu – a to jak ženskému, tak i mužskému. V nabídce nejsou zastoupeny pouze kosmetické výrobky, ale i nejrůznější včelí produkty, jako je med, mateří kašička nebo pyl a přírodní potravinové doplňky pro zdravý životní styl.

Název značky Melvita je složeninou latinských slov označujících med (mel) a život (vita). Jejím zakladatelem je francouzský biolog Bernard Chevilliat, který během své včelařské praxe poznal, jak obrovské bohatství nám může příroda nabídnout, budeme-li se k ní chovat s úctou: „Jako biolog, včelař, milovník přírody a krásy jsem fascinován tradiční moudrostí a poznáním - proto jsem v roce 1983 založil Melvitu. Svět bez včel by byl světem bez květin, ovoce a krásy. Mimořádné vlastnosti květin jsou tak pojítkem mezi světem rostlin a světem živočichů. Vedle účinnosti a potěšení z používání kosmetiky Melvita doufám, že v Melvitě naleznete pravost, etický přístup a především vášeň. “

Bernard_Chevalier_Melvita.jpg

Historie Melvity začíná v roce 1977 přistěhováním Bernarda Chevilliata do Ardèche (území na jihu Francie známé pro své přírodní bohatství, vápencové útesy a kamenné oblouky), kde se včelařství stalo brzy jeho hlavní vášní. S pomocí jeho manželky a bratra se jeho koníček rozrostl na více než 500 včelstev v izolované farmě uprostřed krajiny. V roce 1983 pak založil Melvitu, kterou proslavilo zpočátku šestiúhelníkové mýdlo. Dříve Bernard Chevilliat působil jako prezident, ale nyní je vice-prezident společnosti COSMEBIO Inter-professional Association.

Společnost podporuje několik ekologických organizací, s nimiž sdílí společné principy a přesvědčení. Melvita byla jedna z prvních kosmetických značek, která získala certifikaci ECOCERT a možnost využívat označení COSMEBIO pro své výrobky. Toto označení garantuje kvalitu a ekologičnost nejen samotného výrobku, ale také výrobních procesů a obalů.

 

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft prosinec rgt
Po Út St Čt So Ne
49   1 2 3 4 5 6
50 7 8 9 10 11 12 13
51 14 15 16 17 18 19 20
52 21 22 23 24 25 26 27
53 28 29 30 31      
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

františek: jen jsem se nikde nedočetl jak chtějí výpadek vajec z klecového chovu...
Klecovým chovům odzvonilo,
Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,