BioFach a Vivaness 2013: dvojice veletrhů se představuje

BF_2013_Logo_orange_rgb_110.jpg Ze své inspirující stránky se opět představuje globální bio odvětví od 13. do 16. února 2013.   

V Norimberku znovu očekáváme téměř 2 400 vystavovatelů a 40 000 odborných návštěvníků. Největší mezinárodní tržiště B2B pro bio produkty, přírodní kosmetiku a wellness, BioFach a Vivaness, sbližuje jako každý rok regionální nabídkové trhy z nejrůznějších zemí – naposledy přes 80 – se světovou poptávkou po bio produktech. Vystavovatelé a návštěvníci dvojice veletrhů BioFach a Vivaness se od nynějška po celý rok prezentují ze zcela nové stránky. Protože: Internetové stránky www.biofach.de a www.vivaness.de jsou online a poskytují ještě více informací v uživatelsky přívětivějším prostředí!

Petra Weinzierl, vedoucí pro nová média, společnosti NürnbergMesse: „Při vytváření koncepce nových internetových stránek nám šlo zejména o to, abychom našim zákazníkům poskytli veškeré informace k optimální přípravě na veletrh pokud možno v uživatelsky příjemném, bezproblémovém, a přesto rozsáhlém prostředí. Pro texty a layout to především znamenalo: Méně je více! Při strukturování obsahů jsme se řídili otázkou „Jak myslí naši zákazníci?“ Navíc pro nás bylo samozřejmě důležité, aby nás nebo příslušné odborné veletrhy zákazníci dobře našli pomocí různých vyhledávačů. Zvlášť výrazný charakteristický rys: Oslovení cílových skupin podle příslušných fází, s odpovídajícím zobrazením ve struktuře a obsahu. Přibližně do tří měsíců před veletrhem jsou stránky určené především vystavovatelům, poté se více zaměříme na informace pro zákazníky. Každý by tedy v daném okamžiku měl nalézt na zvýrazněném místě to, co je pro něj nejužitečnější.“ 

Informace a inspirace na všech kanálech

Nabídka veletrhů BioFach a Vivaness na internetu a v sociálních médiích roste kontinuálně a prezentuje se na nejrůznějších kanálech se zaměřením na široké spektrum služeb. Zvlášť praktický pro přípravu veletrhu je: Internetový obchod se vstupenkami. Ten otevírá své dveře 17.12.2012. Návštěvníci veletrhů BioFach a Vivaness 2013 jej najdou hned na příslušných úvodních stránkách. V polovině prosince bude uveřejněn online rozsáhlý program kongresů s uvedením odpovědných kontaktních osob na stránkách www.biofach.de/congress a www.vivaness.de/congress. Všechny vystavovatele a jejich aktuální produktové informace kromě toho najdete na adrese: www.ask-BioFach.de a www.ask-Vivaness.de. Celoročně je otevřená redakční nabídka veletrhů BioFach a Vivaness: Na adrese www.oneco.biofach.de si lze v rámci mezinárodního fóra vyměňovat informace o pozadí, aktuálních trendech a vývoji trhů. Kdo je rád interaktivní, může s dvojicí veletrhů komunikovat na kanálech sociálních médií, Facebooku, Twitteru apod. 

Nově Japonský pavilon

Na příštím veletrhu BioFach v Norimberku bude zastoupeno i Japonsko, a to společným stánkem. Domov nejstaršího dceřiného veletrhu v zahraničí – od roku 2001 se BioFach koná v japonském Tokiu – poprvé umožňuje v rámci jednoho pavilonu shlédnout rozmanitost japonských bio požitků. Ohlásilo se téměř 30 vystavovatelů. Kromě toho mohou odborní návštěvníci veletrhu Bio Fach, naposledy ze130 zemí, v roce 2013 zažít i premiéru Keni s vlastní národní prezentací.

Japonsko může mezinárodnímu bio odvětví mnoho nabídnout – jako importní i exportní trh. Již dlouho patří země vycházejícího slunce k silným spotřebitelským trhům v Asii. Sektor bio potravin bude v Japonsku podle mínění expertů růst i nadále. Dosud činí jeho odhadovaný obrat 1,3 mld. amerických dolarů, což je zhruba 1 % celého japonského potravinářského trhu. Průzkumy v rámci projektu Organic Market Research Project 2010 a 2011 potvrzují, že japonští spotřebitelé kladou největší důraz na zdravé a kvalitní potraviny a pro 97 % z nich je bio významným pojmem. Domácí bio produkty nejsou konzumovány jen v zemi samotné, ale i s přesvědčením po celém světě.

Frank Venjakob, vedoucí veletrhů společnosti NürnbergMesse a mimo jiné odpovědná osoba za veletrh BioFach Japonsko: „Konzumenti bio produktů na celém světě pro sebe již dávno objevili japonské lahůdky. O to více nás těší, že se mezinárodní zástupci tohoto odvětví budou moci v únoru 2013 poprvé na veletrhu BioFach v Norimberku přesvědčit o chuti a kvalitě produktů ve vlastním japonském pavilonu. Jsme přirozeně nadšeni zejména tím, že některé vystavovatele již známe jako vážené zákazníky veletrhu BioFach Japonsko! 

Udo Funke, vedoucí veletrhů společnosti NürnbergMesse a odpovědná osoba za veletrhy BioFach a Vivaness: „Vysoká internacionalizace představuje pro vystavovatele i návštěvníky dvojice veletrhů BioFach a Vivaness skutečnou nadhodnotu. U nás v Norimberku se potkává celosvětová poptávka s nabídkou v sektoru bio produktů. Dochází k setkání lidí, kteří si mezi sebou vyměňují informace o trendech a inovacích, rozšiřují si své znalosti při kongresech a při setkáních zástupců výroby, obchodu, politiky a médií se podílejí na vytváření budoucnosti svého trhu. Pro mne je jedním z nejkrásnějších znaků otevřenosti světa v rámci každoročního setkání zástupců tohoto odvětví to, že se stále více zemí rozhoduje pro společný stánek. Prezentují tak naprosto přehlednou nabídku mezinárodnímu společenství. Pro návštěvníka z oblasti obchodu to představuje nesrovnatelný a atraktivní zdroj pro tvorbu vlastního sortimentu. Organizační tým veletrhů BioFach a Vivaness v roce 2013 opět srdečně přivítá nové vystavovatele, např. z Japonska či Keni, a rovněž řadu tradičních vystavovatelů v rámci společného stánku a individuálních prezentací!“ 

Hodnocení 






Hodnoťte známkou jako ve škole.
Výborný = 1

Pokud chcete diskutovat, musíte být registrován a přihlášen

Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Nejste registrovanými uživateli? Zaregistrujte se nyní a využívejte všech výhod Bio-info. Pro odběr zpravodaje, hodnocení článků, diskutování ve fóru a další funkce je vyžadovaná registrace.
 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2019 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44         1 2 3
45 4 5 6 7 8 9 10
46 11 12 13 14 15 16 17
47 18 19 20 21 22 23 24
48 25 26 27 28 29 30  
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Tomáš Zeman: Schválně jsem si na ten jejich test pustil. Něco tak stupidního se jen...
Rohlik.cz umí spočítat úsporu času, kilometrů nebo emisí,
Šárka: Paráda, však to ty zplanýrovaný stráně, kde byly monolitické kultury...
Česko #sazibudoucnost. Co člověk – to strom do 5 let,
dyyl: Velmi dobré informace! --- gastromania.cz/chladici-a-mrazici-technika.html
V centru Prahy otevřel obchod Minimum Waste,
dyyl: Mám zájem!
Bělokarpatský biojarmark opět na Ozvěnách Horňácka,
Miloš: Vzali v úvahu i ekologickou zátěž při výrobě a používání...
Nová studie: ekologické zemědělství chrání klima,
Eliska: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, o které město (pozice manažera...
Společnost Country Life přijme manažera e-shopu,
Daniela: Dobrý deň, som študentkou Vysokej školy ekonomickej v Praze a píšem...
Heřmaňák: první částečně bezobalový farmářský trh v Česku oslavil rok,
patricie: skvělá akce, všem doporučuji několik let ... jen: JE TENTO TÝDEN (ne...
Netradiční filmový festival o jídle Země na talíři již příští týden,