Bio Summit 2009 nabídne řešení pro krizovou dobu

BioSummit_logo_1.jpg Konference Bio Summit 2009, která proběhne 25. března 2009 v Praze, se zaměří na praktické návody, jak úspěšně vytvářet marketingové strategie pro biopotraviny v době ekonomického útlumu.  

Odborníci představí nejen své inspirativní zkušenosti, ale také nové možnosti uplatnění biopotravin na maloobchodním i gastronomickém trhu. Dají účastníkům také návody,  jak budovat silné značky a vytvářet dlouhodobou loajalitu zákazníků.
Pro české maloobchodníky bude jistě velkou inspirací poslechnout si zkušenosti Georga Sedlmaiera, člena představenstva maloobchodního řetězce tegut. Tegut je jedním z nejzkušenějších a nejúspěšnějších maloobchodníků s biopotravinami v Německu.
Velkým tahákem bude jistě vystoupení Zoltán Csóka, COO společnosti BILLA, který se podělí o své zkušenosti při budování portfolia vlastních biopotravin pod novou značku. Účastníci tak zažijí premiéru nové privátní maloobchodní bioznačky na českém trhu.
V následující panelové diskusi si účastníci budou moci poslechnout názory zástupců českých maloobchodníků nejen o aktuálním stavu trhu, ale také o vztahu mezi maloobchodníky a jejich dodavateli.
Aktuální statistiky nejen z českého biotrhu za rok 2008 představí Tom Václavík z Green marketing.
Co stojí za celosvětovým úspěchem německého výrobce biopotravin Rapunzel? Firemní strategii budování silné značky představí Leonhard Wilhelm.
Inspirující bude jistě pohled dlouholetého vedoucího nákupu biopotravin v britském maloobchodním řetězci Sainsbury's Roberta Duxburyho na budování efektivních vztahů mezi obchodníky a jejich dodavateli bioproduktů.
S novinkami v kategorii biopečiva se na českém trhu v poslední době roztrhl pytel. O tom, jak reagují obchodníci na novou řadu biopečiva a jakou marketingovou strategii zvolili, se účastníci dozví od Jana Jedličky, výkonného ředitele pekárny United Bakeries.
Maloobchod nemá v žádném případě exkluzivitu na prodej biopotravin. Popularita bioproduktů sílí také v gastronomii a v oblasti hromadného stravování. S aktuálními daty v této oblasti nejen v České republice se podělí Karel Mayer, Consultant OTC & Hospitality z agentury Incoma Research. Miroslav Kubec, Executive Chef Hotelu Intercontinetal a prezident Svazu kuchařů a cukrářů České republiky se zaměří na praktické uplatnění biopotravin v oblasti gastronomie.
Veliký potenciál pro uplatnění bioproduktů skrývá oblast veřejného stravování. Průkopníkem v této oblasti je Německo a proto jsem pozvali Christopha Reingena z banky West  LB, jajiž kuchaři ve své podnikové jídelně denně z bioproduktů připravují stovky pokrmů. O praktické zkušenosti z českého prostředí se s účatníky Bio Summitu podělí Miroslav Korbička, majitel dvou brněnských restaurací Rebio, které bioprodukty běžně používají.
Všichni účastníci konference Bio Summit se po jejím skončení setkají ještě večer na neformálním Galavečeru, na kterém budou mimo jiné vyhlášeny výsledky soutěže Česká biopotravina roku 2008. Prostředí hotelu InterContinental a umění tamních šéfkuchařů je jistě dostatečnou zárukou skvělé akce.

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft říjen rgt
Po Út St Čt So Ne
40       1 2 3 4
41 5 6 7 8 9 10 11
42 12 13 14 15 16 17 18
43 19 20 21 22 23 24 25
44 26 27 28 29 30 31  
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

františek: jen jsem se nikde nedočetl jak chtějí výpadek vajec z klecového chovu...
Klecovým chovům odzvonilo,
Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,