Green marketing cenový BIOmonitor

Poradenská agentura Green marketing vám nabízí jedinečný pohled na český maloobchodní trh s biopotravinami. Prostřednictvím produktu Cenový BIOmonitor získáte kompletní přehled o všech biopotravinách, jejich cenách, značkách a dodavatelích ve všech maloobchodních řetězcích v ČR. Každý měsíc aktualizace.  

Jste dodavatel biopotravin do maloobchodních řetězců a ...

  • ... nevíte, kdo je vaše konkurence v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... zajímá vás vývoj cen ve vaší produktové kategorii v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... chcete se dozvědět svoji pozici v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... zajímá vás zastoupení kategorií v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... chcete zjistit jakým způsobem maloobchodní řetězce biopotraviny nabízí?

Jste výrobce biopotravina ale ještě do řetězců nedodáváte a ...

  • ... chcete prozkoumat nové odbytové možnosti
  • ... potřebujete zjistit, co v nabídce chybí a čím můžete zaujmout

Jste maloobchodní řetězec a ...

  • ... nevíte jaké výrobky, kategorie, dodavatele a ceny nabízí vaše konkurence?

Pokud jste alespoň na jednu otázku odpověděl/a ANO, pak je Cenový BIOmonitor pro vás jako stvořený!

Obsah Cenového BIOmonitoru

Základní část Cenového BIOmonitoru tvoří kompletní položkový seznam biopotravin (včetně ean kódů) v relevantních maloobchodních řetězcích na českém trhu (Kaufland, Tesco, Hypernova, Interspar, Globus, Albert, Billa, Penny Market, dm drogerie, Rossmann)‏

Analytickou část tvoří „biokošík" neboli cenové srovnání stejných položek napříč maloobchodními řetězci, porovnání jednotlivých maloobchodních řetězců z pohledu zastoupení kategorií a jejich šíře a  rovněž zastoupení jednotlivých dodavatelů biopotravin do maloobchodních řetězců

Cenový BIOmonitor obsahuje i přehledné grafické zpracování pro lepší „čitelnost" a vaše další úvahy nad studií

V neposlední řadě je Cenový BIOmonitor doplněn popisem rozmístění a podpory biopotravin ve sledovaných maloobchodních řetězcích

Cenový BIOmonitor je velmi přehledně zpracovaný dokument v elektronické podobě ve formátu MS Excel; soubor je nezamčený a tudíž připravený pro vaši další práci

Data jsou získávána pravidelně jednou měsíčně v terénu, sběr provádí v problematice biopotravin vysoce orientovaní pracovníci. Aktualizace studie probíhá vždy do 10. dne následujícího měsíce.

Objednávky zasílejte na tom@greenmarketing_cz

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Kterou značku biočajů máte nejraději?
Clipper 2%
Apotheke 8%
Tulsi 2%
YogiTea 0%
Pukka 0%
Jardin Bio 0%
Sonnentor 35%
Alnatura 51%

 Kalendář akcí

lft 2017 rgt
lft září rgt
Po Út St Čt So Ne
35         1 2 3
36 4 5 6 7 8 9 10
37 11 12 13 14 15 16 17
38 18 19 20 21 22 23 24
39 25 26 27 28 29 30  
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Roman: druhým rokem dělám právě prevenci ohledně varroa. A to tím že vždy...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Monika: Dobrý den,krásně jste to shrnul,sepsal.Ani nevím kdy jsem prvně vyprala...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
David: Dobrý den přátelé, chtěl bych poprosit VÁS Odpovědět na několik...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
marie: Mám k tomuto dotaz:jsem na biofarmě v horách,v zimě krmeny krávy pouze...
Jak výživa zvířat ovlivní chuť a kvalitu produktu?,
jana: Pokud tam není napsáno co ta značka znamená, dá se to dohledat na webu....
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,
Lenka: Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku k...
Jak vybíráte zdravou výživu a bioprodukty,
Eurona: Dobrý den, obracím se na vás s dotazem v čem perete oblečení? já...
Biotrička s potiskem živočichů,