Green marketing cenový BIOmonitor

Poradenská agentura Green marketing vám nabízí jedinečný pohled na český maloobchodní trh s biopotravinami. Prostřednictvím produktu Cenový BIOmonitor získáte kompletní přehled o všech biopotravinách, jejich cenách, značkách a dodavatelích ve všech maloobchodních řetězcích v ČR. Každý měsíc aktualizace.  

Jste dodavatel biopotravin do maloobchodních řetězců a ...

  • ... nevíte, kdo je vaše konkurence v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... zajímá vás vývoj cen ve vaší produktové kategorii v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... chcete se dozvědět svoji pozici v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... zajímá vás zastoupení kategorií v jednotlivých maloobchodních řetězcích?
  • ... chcete zjistit jakým způsobem maloobchodní řetězce biopotraviny nabízí?

Jste výrobce biopotravina ale ještě do řetězců nedodáváte a ...

  • ... chcete prozkoumat nové odbytové možnosti
  • ... potřebujete zjistit, co v nabídce chybí a čím můžete zaujmout

Jste maloobchodní řetězec a ...

  • ... nevíte jaké výrobky, kategorie, dodavatele a ceny nabízí vaše konkurence?

Pokud jste alespoň na jednu otázku odpověděl/a ANO, pak je Cenový BIOmonitor pro vás jako stvořený!

Obsah Cenového BIOmonitoru

Základní část Cenového BIOmonitoru tvoří kompletní položkový seznam biopotravin (včetně ean kódů) v relevantních maloobchodních řetězcích na českém trhu (Kaufland, Tesco, Hypernova, Interspar, Globus, Albert, Billa, Penny Market, dm drogerie, Rossmann)‏

Analytickou část tvoří „biokošík" neboli cenové srovnání stejných položek napříč maloobchodními řetězci, porovnání jednotlivých maloobchodních řetězců z pohledu zastoupení kategorií a jejich šíře a  rovněž zastoupení jednotlivých dodavatelů biopotravin do maloobchodních řetězců

Cenový BIOmonitor obsahuje i přehledné grafické zpracování pro lepší „čitelnost" a vaše další úvahy nad studií

V neposlední řadě je Cenový BIOmonitor doplněn popisem rozmístění a podpory biopotravin ve sledovaných maloobchodních řetězcích

Cenový BIOmonitor je velmi přehledně zpracovaný dokument v elektronické podobě ve formátu MS Excel; soubor je nezamčený a tudíž připravený pro vaši další práci

Data jsou získávána pravidelně jednou měsíčně v terénu, sběr provádí v problematice biopotravin vysoce orientovaní pracovníci. Aktualizace studie probíhá vždy do 10. dne následujícího měsíce.

Objednávky zasílejte na tom@greenmarketing_cz

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Dáváte při nákupu kávy a čokolády přednost fair trade výrobkům?
Kupuji jen fair trade. 62%
Pokud je v nabídce prodejny, upřednostním. 27%
Občas vyzkouším. 6%
Ne. 3%

 Kalendář akcí

lft 2018 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44       1 2 3 4
45 5 6 7 8 9 10 11
46 12 13 14 15 16 17 18
47 19 20 21 22 23 24 25
48 26 27 28 29 30    
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

Jana: Dobrý den jsem tu nová, chci se zepta máte někdo zkušenost se značkou...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,
Šárka: Gratulace Karlovi Kalnému za jeho steaky z anguse...potvrzuji,že jsou...
Známe vítěze soutěže Česká biopotravina roku 2018,
nina: Dobrý den. Thymovar je opravdu skvely+ se chci zeptat na nejakou prevenci...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Martina24: Toto sú zaujímavé postrehy...
Studie: ekologické hospodaření snižuje vliv zemědělství na klimatické změny,
Karolina: Skvělý nápad, jak zabránit klíčení a to bez použití chemie!...
Ekologická revoluce ve skladování brambor,
Vlastimil: Chci objednat husu asi 4-5 kg na Svatého Martina. Jak ji mohu objednat?...
Je libo domácí svatomartinskou husu nebo kachnu?,
Roman: druhým rokem dělám právě prevenci ohledně varroa. A to tím že vždy...
Šance pro včely. Konec syntetickým akaricidům ve včelaření!,
Monika: Dobrý den,krásně jste to shrnul,sepsal.Ani nevím kdy jsem prvně vyprala...
O eko praní trochu jinak – aneb prát eko je někdy fuška,