O nás

Věříme, že potenciál rozvoje českého trhu s biopotravinami a dalšími bioprodukty je obrovský. Bio-info.cz se snaží propojovat nabídku podnikatelů všech velikostí s požadavky a přáními zákazníků a napomáhá tak k rozvoji trvale udržitelných forem produkce potravin a dalších výrobků.   

Vize Bio-info.cz

Naší vizí je lokálně ukotvený, zodpovědný a trvale udržitelný potravinový systém, který je založen na principech zdraví, ekologie, spravedlnosti a péče, a který přináší prospěch, zdraví a pohodu současným a budoucím generacím a chrání přírodní bohatství Země.

Poslání Bio-info.cz

Bio-info je internetový informační portál, jehož posláním je pomáhat trvale udržitelnému růstu produkce, výroby a spotřeby biopotravin a dalších etických a trvale udržitelných produktů, poskytováním informací a služeb, jež umožňují:

  • vytvářet dlouhodobé, spravedlivé a trvale udržitelné vztahy mezi producenty, obchodníky a zákazníky
  • zvyšovat transparentnost, vzájemné povědomí a sdílenou odpovědnost a etiku v obchodování v celém dodavatelském řetězci bioproduktů
  • sdělovat jedinečné příběhy producentů a jejich příspěvky k ochraně životního prostředí a společenské zodpovědnosti
  • sdělovat informace o závazcích a úsilí, které jednotliví producenti, výrobci a obchodníci dělají pro životní prostředí a společnost, aby každý spotřebitel mohl učinit informované nákupní rozhodnutí
  • neustále zlepšovat kvalitu bioproduktů, postupů v ekologickém zemědělství, společenskou zodpovědnost a spravedlivý obchod

Kdo za Bio-info stojí

Informační portál Bio-info provozuje Mgr. Tomáš Václavík. Portál Bio-info navázal na více než 5 let vydávaný e-magazín Bio Obchod. Bio Obchod se stal zásadním zdrojem informací a dat o trhu s bioprodukty jak pro podnikatele, tak pro novináře a odbornou veřejnost.

Tom Václavík řídí poradenskou agenturu Green marketing, která poskytuje služby marketingového poradenství pro ekologické zemědělce a výrobce, distributory a prodejce biopotravin.

Tom je prezident mezinárodní Asociace prodejen biopotravin (Organic Retailers Association, www.o-r-a.org).

Agentura Green marketing poskytuje pravidelně informace pro řadu médií, například Český rozhlas, Českou televizi, většinu deníků, Moderní obchod, Regal, Marketing&Media, Výběr, BioFach Magazine, Organic-Research.com, Bio-Markt.info, Organic-market.info, Bio Handel a Organic Monitor.

Od roku 2002 zajišťuje Tom Václavík každý rok organizaci a propagaci soutěže „Česká biopotravina roku" (www.biopotravinaroku.cz) a od roku 2005 do roku 2009 koordinoval propagační kampaň „Září-měsíc biopotravin" (www.mesicbiopotravin.cz). 

Na vydávání Bio-info.cz se dále podílí:

Zuzana a Ondřej Čítkovi

Zuzana získala titul inženýrky na České zemědělské univerzitě v oboru marketing a globální ekonomika. Na konci studia působila ve společnosti Country Life, kde měla na starosti podporu prodeje přes maloobchodní řetězce. Poté pracovala jako Research Specialist ve výzkumné agentuře GfK Praha v oddělení ConsumerScan. Její analýzy a doporučení pomáhaly například společnostem Kraft Foods, Tetrapak, Nestlé či Douwe Egberts.

Pod hlavičkou Green marketing se věnuje výzkumu trhu. Vytváří volně prodejné studie i výzkumy šité na míru.
Realizovala již několik klientských projektů například pro společnosti Country Life, Pro-Bio, Globus či Tesco.
Na Bio-info.cz  přispívá svými analýzami, články a recenzemi.

Se svým mužem Ondrou má dvě děti Ondráše a Jasmínu.

Ondra získal titul inženýr na České zemědělské univerzitě v oboru Informatika. 

Po skončení studia působil jako konzultant ve společnosti Deloitte, kde měl na starosti implementaci podnikových systémů, systémů pro hromadný sběr dat a implementaci datových skladů. Poté působil v poradenské společnosti Accenture jako konzultant v oblasti business intelligence, datových skladů a reportingu. 

Jeho znalosti pomáhaly například společnostem Vodafone, Telefónica O2, Komerční Banka, Krkonošské papírny.

Na Bio-info.cz  přispívá svými technologickými znalostmi a připravuje zcela nové aplikace pro návštěvníky webu.

Bio-info vydává: Mgr. Tomáš Václavík - Green marketing, IČ: 70782202, Vinohradská 261, 664 34 Moravské Knínice, Tel: 541 263 456.

tom@greenmarketing_cz, www.greenmarketing.cz

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft prosinec rgt
Po Út St Čt So Ne
49   1 2 3 4 5 6
50 7 8 9 10 11 12 13
51 14 15 16 17 18 19 20
52 21 22 23 24 25 26 27
53 28 29 30 31      
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

františek: jen jsem se nikde nedočetl jak chtějí výpadek vajec z klecového chovu...
Klecovým chovům odzvonilo,
Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,