Téma měsíce
Překvapila vás finanční krize? Pokud nezměníte své postupy a hodnoty, nejhorší vás teprve čeká.
Finanční krize, umocněná sociálními a ekologickými problémy a zvyšujícím se pocitem zodpovědnosti spotřebitelů, mění ekonomické a podnikatelské prostředí. Působení této “zelené” revoluce zasahuje mnohem dále než jen na tradiční trhy biopotravin či hnutí za ochranu životního prostředí. Pokud se společnosti těmto výzvám nepřizpůsobí, budou se v budoucnu na trhu jen těžko prosazovat.
Celý článek Pondělí, 1. březen 2010
Skupina LOHAS spotřebitelů nabízí velký potenciál
Co se skrývá za tajemnou zkratkou LOHAS? Lifestyles of Health and Sustainability (Životní styly pro zdraví a udržitelnost) je tržní segment zákazníků s celkovým ročním objemem okolo 300 miliard dolarů jen v USA. Trh LOHAS zahrnuje zboží a služby zaměřené na zdraví, životní prostředí, sociální spravedlnost, osobní rozvoj a udržitelný život.
Celý článek Pondělí, 4. leden 2010
Téma měsíce listopad 2009: Slovenský trh s biopotravinami
Slovenský trh s biopotravinami se vyvíjí pomaleji než Český trh, ale do budoucna skýtá pro české výrobce řadu příležitostí. Jaký je slovenský trh se dozvíte s listopadového speciálu. Kompletní přehled slovenského ekologického zemědělství a trhu s biopotravinami najdete v ročence Český a slovenský trh s biopotravinami 2009 od agentury Green marketing.
Celý článek Pondělí, 2. listopad 2009
Téma měsíce říjen 2009: ...A ta kráva mléko dává...a dává...a dává...
Skot je jedním z pilířů zemědělství v rozsáhlých oblastech celého světa. Poskytuje mléko, maso, kůži a v některých zemích také tažnou sílu a palivo, a tím podstatně přispívá k lidskému blahobytu.
Celý článek Středa, 30. září 2009
Téma měsíce září 2009: Měsíc biopotravin
Jubilejním pátým rokem letos v září oslavíme práci ekologických zemědělců. Měsíc ekologického zemědělství a biopotravin je ideální příležitostí pro zemědělce, výrobce i obchodníky, jak zvýšit mezi spotřebiteli afinitu k biopotravinám.
Celý článek Úterý, 1. září 2009
Téma měsíce srpen 2009: Přírodní kosmetika stále populárnější
Obliba přírodní kosmetiky nepřetržitě stoupá. Podle britského institutu pro průzkum trhu Organic Monitor celosvětový obrat každoročně stoupá o 1 mld. amerických dolarů a v současné době je odhadován na 7 mld. amerických dolarů.
Celý článek Pátek, 31. červenec 2009
Téma měsíce červenec 2009: Není vejce jako vejce
V Evropské unii se chová více než 300 milionů nosnic – slepic, které snáší vejce. Více než dvě třetiny jich žije v nepřirozených podmínkách klecových chovů. V České republice využívá klecovou technologii přibližně 95 % komerčních velkochovů nosnic. V malých, holých klecích má každá nosnice životní prostor o velikosti jedné strany papíru A4.
Celý článek Úterý, 30. červen 2009
Téma měsíce červen 2009: Biopotraviny v gastronomii
Biopotraviny již v Evropě pronikly do všech maloobchodních odvětví, včetně stravování mimo domov. Právě tam v posledních několika letech zažívají opravdový rozmach. Přinášíme vám aktuální zprávy z tohoto perspektivního oboru.
Celý článek Neděle, 31. květen 2009
Téma měsíce květen 2009: Marketing biopotravin v době krize dvojnásob důležitý
Biopotraviny jsou informačně náročná kategorie. Je nutné zákazníkům vysvětlit, proč výrobek, na první pohled vypadající stejně jako běžný výrobek, stojí více. Proto je absolutně nutné své zákazníky neustále vzdělávat. Pokud zákazník neporozumí rozdílu, nebude ochoten biopotraviny kupovat. Informovat a aktivně zapojovat spotřebitele - tak by mohlo znít hlavní heslo marketingu stále populárnějších biovýrobků.
Celý článek Pondělí, 27. duben 2009
Téma měsíce duben 2009: Bio Summit 2009
Konference Bio Summit 2009, která proběhla 25. března 2009 ve zbrusu novém kongresovém centru U Hájků v Praze za účasti více než 200 delegátů z řad obchodníků, potravinářů a dalších podnikatelů, nabídla velmi inspirativní poselství několika řečníků a témata na další diskuse, zejména v oblasti vztahů mezi dodavateli biopotravin, maloobchodníky a provozovateli restaurací.
Celý článek Úterý, 31. březen 2009
Téma měsíce březen 2009: BioFach – obrovský úspěch
Ani ekonomická krize ani sněhové vánice nemohou zastavit svět biopotravin: téměř 47 000 odborníků ze 130 zemí navštívilo mezi 19. a 22. únorem veletrh BioFach v německém Norimberku. Nejvíce návštěvníků přišlo tradičně z Německa, dále z Rakouska, Francie, Itálie, Holandska a Dánska. Obdivovat mohli 2 744 vystavovatelů ve 12 halách na celkové ploše 50 500 m².
Celý článek Úterý, 3. březen 2009
Téma měsíce únor 2009: Biotextil
Poptávka po textilních výrobcích z ekologicky pěstovaných vláken rychle roste. Velké oděvní řetězce jako H&M a C&A se přizpůsobují přáním svých zákazníků a nabízí oděvy vyráběné z kontrolované bio nebo fair trade bavlny a dalších materiálů.
Celý článek Středa, 11. únor 2009
Téma měsíce leden 2009: Biovíno
Ekologický způsob vinohradnictví a výroba biovína si získává mezi vinaři stále větší popularitu po celém světě. Vinaři si uvědomují, že na přeplněném trhu mohou uspět jen vynikající kvalitou. A právě ekologický způsob vinohradnictví k tomu poskytuje dobré předpoklady.
Celý článek Úterý, 30. prosinec 2008
PROSINEC 2008: Dánsko zemí roku na BioFach 2009
Ať již sochu malé mořské víly v Kodani, 7 000 km dlouhé pobřeží Jutského poloostrova nebo několik stovek ostrovů: Dánsko, země mezi Severním a Baltickým mořem může mnohé nabídnout - a to i co se týče výrobků z ekologického zemědělství.
Celý článek Neděle, 30. listopad 2008
ŘÍJEN 2008: Září - Měsíc biopotravin 2008
Zářijová komunikační kampaň Září - Měsíc biopotravin a ekologického zemědělství se již stala tradicí.
Celý článek Neděle, 5. říjen 2008