Online Inzerce na Bio-info

Portál Bio-info umožňuje, jako jediný v České republice, přesné zacílení on-line inzerce na cílovou skupinu majitelů a manažerů podniků v oblasti produkce, výroby, obchodu a marketingu biopotravin a dalších bio produktů.    

Charakteristika:

Odborně zaměřený B2C (Business to Consumer) internetový portál, který poskytuje nezávislé fórum pro výměnu praktických informací, myšlenek a zkušeností a pomáhá tak udržovat trvalý růst produkce, výroby a prodeje biopotravin, biokosmetiky a biotextilu a dalších etických výrobků v České republice. Bio-info.cz informačně propojuje nabídku podnikatelů všech velikostí s požadavky a přáními zákazníků a vyzdvihuje a oslavuje dosažené úspěchy.

Kdo Bio-info využívá:

Píšeme pro lidi, kteří žijí nebo chtějí naplňovat životní styl zdraví a trvalé udržitelnosti, tedy „BIO“ život.

Díky jedinečné nabídce informací a služeb Bio-info pravidelně čtou také:

Manažeři, nákupčí a vedení

  • maloobchodních řetězců
  • výrobců biopotravin
  • specializovaných bioprodejen
  • nezávislého maloobchodu
  • gastronomie a hotelnictví, hromadného stravování
  • velkoobchodů, dovozců a distributorů
  • reklamních, průzkumných a servisních agentur a organizací
  • profesních svazů, asociací, státních institucí

Redaktoři on-line i off-line médií
Vědečtí pracovníci, pedagogové a studenti
Zemědělci

Proč inzerovat na Bio-info.cz

Podnikatelům Bio-info.cz pomůže komunikovat s rostoucí spotřebitelskou skupinou, která je finančně velmi silná, preferuje kvalitu, společenskou odpovědnost a ekologický přístup. Jinými slovy, oslovíte lidi, kteří „žijí BIO“ a tedy také nakupují bioprodukty a další etické výrobky.

Portál Bio-info navíc umožňuje, jako jediný v České republice, přesné zacílení on-line inzerce na cílovou skupinu majitelů a manažerů podniků v oblasti produkce, výroby, obchodu
a marketingu biopotravin a dalších bio produktů.   

Mezi výhody on-line inzerce na portálu Bio-info dále patří:

  • Cílený zásah odborníků rozhodujících o nákupech bio produktů
  • Široká paleta reklamních nástrojů - od standardních bannerů až po netradiční kampaně připravené přímo na míru.
    • Velmi výhodný poměr cena/zásah
    • Cena inzerce je mnohonásobně nižší než u klasických médií, jako jsou např. televize, tisk, rádio.
    • Inzertní kampaň běží 24 hodin. Je možné ji v průběhu kampaně upravovat a měnit.

Portál Bio-info nabízí bannerovou inzerci a reklamu formou hypertextových odkazů. Součástí naší nabídky je nebannerová inzerce ve formě PR článků, sponzoringu Zpravodaje Bio-info, soutěží a anket.

Při prodeji reklamního prostoru portál Bio-info.cz zastupuje společnost Impression Media, s.r.o. V případě zájmu o inzerci zašlete Vaši poptávku na obchod@impressionmedia_cz

V případě jakýchkoli dotazů na možnost marketingové spolupráce kontaktujte redakce@bio-info_cz

 

ZPRAVODAJ

BIOINFO.pngPravidelné zasílání nejnovějších zpráv přímo do vaší e-mailové schránky. Zpravodaj Bio-info - neunikne vám nic zajímavého. Objednejte zdarma ještě dnes.

button_objednat.png

 

Anketa

Jaká kupujete vejce?
Biovejce ("0") 31%
Z volného výběhu ("1") 38%
Z hal na podestýlce ("2") 16%
Z klecových chovů ("3") 3%
Je mi to jedno 10%

 Kalendář akcí

lft 2020 rgt
lft listopad rgt
Po Út St Čt So Ne
44             1
45 2 3 4 5 6 7 8
46 9 10 11 12 13 14 15
47 16 17 18 19 20 21 22
48 23 24 25 26 27 28 29
49 30            
 
Přidat akci

Poslední příspěvky

františek: jen jsem se nikde nedočetl jak chtějí výpadek vajec z klecového chovu...
Klecovým chovům odzvonilo,
Hynek: Jako zákazníkovi Vodafonu se mi to líbí, že se snaží jít energii...
Vodafone se připojil k Evropskému týdnu udržitelného rozvoje,
Tom Václavík: Dobrý den, Patricie, články zveřejňuji, jakmile je dostanu.
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
patricie: tradiční bolístka tohoto webu, patnáctého se dozvídáme, co bude...
Měsíc v klecd Poslaneckou sněmovnou, lidé se zavřou se sochami slepic,
Tom Václavík: Dobrý den, koupíte zde: https://www.organictime.cz/
Novinka - Opalovací péče lavera,
petr: farmáři se vracejí na trh,jen Zlín zatím nic. údajně musí proběhnout...
Farmáři se vracejí na trhy,
Petr Haimann: Jetli je to všechno tak, jak je napsáno, tak je to bezvadné. Mám totiž...
Novinka - Opalovací péče lavera,
Jiri: Souhlasím, že monokultury by měly být věc minulostí. Na druhou stranu...
Co mají pořád všichni s tou pšenicí?,